اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی زنجان:

ایران به برکت رهبری داهیانه معظم‌له در اوج اقتدار قرار دارد

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: امروز ایران اسلامی به برکت خون شهدا و رهبری داهیانه مقام معظم رهبری در اوج اقتدار قرار دارد.

ایران به برکت رهبری داهیانه معظم‌له در اوج اقتدار قرار دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام علی معبودی در مراسم تقدیر از خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان استان با اشاره به اینکه امروز دشمن همه تلاش خود را به کار گرفته تا به خواسته‌های شوم خود برسد، اظهار داشت: به برکت خون شهدا، ایستادگی ملت و رهبری داهیانه مقام معظم رهبری دشمنان هرگز به اهداف شوم خود نخواهند رسید.

وی با بیان اینکه دشمنان تلاش دارند تا با حربه‌های نظام، اقتصادی، فرهنگی و ... به خواسته‌های شوم خود برسند، تصریح کرد: پس از انقلاب اسلامی ایستادگی ملت در مقابل دشمنان آنها را با شکست مواجه کرده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه امروز انقلاب اسلامی تاثیر خود را در همه کشورهای اسلامی و منطقه گذاشته است، افزود: امروز شاهد شکسته‌شدن استخوان‌های استکبار جهانی و در رأس آن آمریکای جهانخوار هستیم.

وی با اشاره به اینکه شهدا با ایثار جان خود اجازه ندادند به نظام و انقلاب آسیبی برسد، افزود: امروز همه ما وظیفه داریم تا با پیروی از فرامین رهبر معظم انقلاب اجازه ندهیم دشمنان به خواسته‌ها و اهداف شوم خود برسند.

معبودی با اشاره به اینکه امروز در مقابل خانواده‌های شهدا رسالت سنگینی بر عهده داریم، ادامه داد: پاسداری از آرمان‌های شهدا و اصول و ارزش‌های انقلاب وظیفه تک تک ملت ایران است.

وی افزود: شهدا رفتند تا عدالت واقعی و حقیقی در جهان پیاده شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه خانواده‌های شهدا چشم و چراغ ما هستند، گفت: ما مدیون شهدا و خانواده‌های آنها هستیم که اگر آنها نبودند امروز اقتدار و امنیتی که در کشور داریم، وجود نداشت.

وی با بیان اینکه خانواده‌های شهدا عزیزترین مردان و زنان امت اسلامی هستند، ادامه داد: خانواده‌های شهدا در واقع کاملترین پیروان امام حسین (ع) هستند.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول