اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار طرقبه شاندیز:

فرهنگ ایثار و شهادت به متن جامعه تزریق شود

خبرگزاری فارس: فرماندار طرقبه شاندیز گفت: برگزاری یادواره شهدا به تنهایی کافی نیست بلکه باید فرهنگ ایثار و شهادت وارد متن جامعه و زندگی مردم شود.

فرهنگ ایثار و شهادت به متن جامعه تزریق شود

به گزارش خبرگزاری فارس از طرقبه، علی اکبر رمضانی ظهر امروز در جمع اعضای شورای اداری شهرستان طرقبه شاندیز، زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت را ادای دین به شهدا دانست و اظهار داشت: باید با برنامه‌ریزی در سازمان‌ها و نهادهای اداری گسترش این فرهنگ غنی را در دستور کار خود قرار دهیم.

فرماندار طرقبه شاندیز خاطر نشان کرد: تشکیل کارگروه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و برنامه‌ریزی در این کارگروه باید در نحوه و شکل برگزاری برنامه‌ها موثر باشد.

رمضانی افزود: بیش از 33 سال از پیروزی انقلاب اسلامی گذشته است، انقلابی که بر مبنای ارزش‌های دینی پایه‌گذاری شده است و امروز نیز باید بر این ارزش‌ها تأکید گردد.

وی با اشاره به پیشرفت روز افزون نظام مقدس اسلامی به ویژه در سال‌های اخیر گفت: خیلی از افراد با کارشکنی‌ها و سنگ‌اندازی‌ها نمی‌خواستند این انقلاب توسعه یابد اما امروز فراگیر شدن بیداری اسلامی که به حق نشأت گرفته از انقلاب اسلامی مردم ایران است خط بطلانی بر عقیده این افراد در درون و بیرون از کشور است.

فرماندار طرقبه شاندیز بیان داشت: آنچه که امروز داریم به برکت خون شهدای عزیزمان و مجاهدت فرزندان غیور این مرز و بوم است و باید این فرهنگ در داخل ادارات و بازارها و دیگر مراکز نهادینه شود.

وی تشکیل این کارگروه در آستانه روز قدس که از یادگارهای امام خمینی(ره) است را مبارک دانست و افزود: ان شاءالله بتوانیم با قدم برداشتن در راه آرمان‌های امام راحل در راه توسعه و پیشبرد اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گام برداریم.

انتهای پیام/و30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول