اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه بیت‌المقدس:

عمق مظلومیت شهدای کردستان در نحوه شهادت آنان مشخص است

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج جامعه زنان سپاه بیت‌المقدس کردستان با اشاره به شهادت 71 زن کردستانی به دست گروهک‌های ضدانقلاب، شهدای این استان را مظلوم‌ترین شهدای کشور خواند و گفت: نحوه شهادت آنان بیانگر مظلومیت این شهیدان است.

عمق مظلومیت شهدای کردستان در نحوه شهادت آنان مشخص است

به گزارش خبرگزاری فارس از کردستان، ناهید منصوری ظهر امروز در مراسم بزرگداشت روز قشر و 540 شهید شاخص استان کردستان که در سالن شهدای گمنام سنندج برگزار شد، اظهار کرد: امنیت پایدار امروز این استان نشانه تحقق اهداف شهدا به ویژه شهدای مظلوم استان کردستان است.

مسئول بسیج خواهران سپاه بیت‌المقدس کردستان افزود: در سایه تحقق اهداف الهی هزاران شهید گلگون‌کفن امروز ایران اسلامی در اوج اقتدار و امنیت، پله‌های رشد و ترقی را یکی پس از دیگر می‌پیماید و دشمنان را ناامید و مایوس می‌کند.

وی از شهدای کردستان به عنوان مظلوم‌ترین شهدای کشور نام برد و گفت: مقام معظم رهبری در سفر تاریخی خود به کردستان از این استان به عنوان استان مجاهدت‌های خاموش نام بردند و فرمودند، شهدای کردستان مظلوم‌ترین شهدای کشور هستند چراکه در سخت‌ترین شرایط با وجود تهدیداتی که از جانب ضد انقلاب به خانواده‌هایشان می‌شد از هدف خود عقب‌نشینی نکردند و به فیض شهادت نائل آمدند.

وی با یادآوری تقدیم بیش از 5 هزار و 400 شهید از استان کردستان به انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: 540 نفر از این آمار شهیده‌هایی هستند که در اوج ایثار و شجاعت دوشادوش مردان در برابر تهدیدات دشمنان تا به دندان مسلح ایستادند و آنان را به زانو درآوردند.

به گفته وی، وجود 71 شهیده‌ کردستانی که به بدترین حالت به دست ضدانقلاب به شهادت رسیدند عمق مظلومیت شهدای این استان را ثابت می‌کند.

وی با انتقاد از کم‌کاری‌های صورت گرفته در زمینه معرفی و تبیین جایگاه شهدا یادآور شد: ناشناخته ماندن ایثار و فداکاری شهدایی چون ناهید فاتحی‌کرجو (شهیده شاخص امسال جامعه زنان کشور) و آمنه حسینی به دلیل کم‌کاری مسئولان است.

به گفته وی، همه ملت ایران به عنوان وارثان خون شهدا در قبال آنان مسئولند و تنها با حراست و پاسداری از ارزش‌های اسلام و انقلاب می‌توانند دین خود را به شهدا بپردازند.

مسئول بسیج خواهران سپاه بیت‌المقدس بر تجلیل و تکریم خانواده‌های شهدا به عنوان وارثان واقعی انقلاب تاکید کرد و افزود: اقتدار کنونی ایران اسلامی در جهان و دخالت آن در بسیاری از تصمیم‌گیری‌های کلان جهانی به واسطه ایثار و از خودگذشتگی شهدا و خانواده‌های آنان است.

انتهای پیام/صا20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول