اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی همدان خبر داد

شهادت سرباز وظیفه در عملیات تعقیب قاچاقچیان در همدان

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان همدان گفت: تعقیب و گریز شبانه در همدان سبب شهادت یک سرباز وظیفه و هلاکت یک قاچاقچی شد.

شهادت سرباز وظیفه در عملیات تعقیب قاچاقچیان در همدان

رسول مرادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به وقوع یک درگیری در شهرستان همدان اظهار داشت: ساعت 3:10 دقیقه بامداد امروز مأموران انتظامی همدان به یک دستگاه خودرو پارس در بلوار شهید رجایی مظنون شده و دستور توقف را صادر می‌کنند.

وی با بیان اینکه خودروی مذکور به دستور پلیس توجهی نمی‌کند، ادامه داد: این خودرو که دارای سه نفر سرنشین بوده ضمن بی‌توجهی به اخطار پلیس، با سرعت بالایی به حرکت خود ادامه می‌دهد.

فرمانده انتظامی شهرستان همدان افزود: مأموران نیروی انتظامی بلافاصله به تعقیب خودروی متهمان می‌پردازند و مراتب را توسط بی‌سیم به مرکز فرماندهی اعلام می‌کنند که مرکز نیز به واحدهای پشتیبانی دستور ایجاد سد راه در مقابل خودرو را می‌دهد.

وی با بیان اینکه سه خودروی انتظامی از واحدهای مختلف، خودروی متهمان را تعقیب می‌کنند، ادامه داد: در همین راستا خودروی متهمان پس از رسیدن به میدان سپاه، خلاف جهت این میدان دور می‌زند و مسیر میدان به طرف پل الغدیر را در لاین مخالف حرکت می‌کند به طوری که به صورت مارپیچ از میان خودروهای دیگر به مسیر خود ادامه می‌دهد.

مرادی اضافه کرد: پس از رسیدن به پل الغدیر نیز مبادرت به دور زدن در خلاف جهت می‌کند و با سرعت زیاد وارد کوی کوثر می‌شود که تعقیب و گریز در این منطقه نیز ادامه می‌یابد.

وی با بیان اینکه در همین اثنا، سرنشینان پژو پارس اقدام به دور ریختن مواد مخدر از شیشه خودرو می‌کنند، ادامه داد: قاچاقچیان بعد از ورود به بلوار آیت‌الله نجفی، با حضور مأموران انتظامی مواجه می‌شوند.

فرمانده انتظامی شهرستان همدان افزود: مأموران راه را مسدود می‌کنند که خودروی مذکور بدون توجه به ایست پلیس و هشدارهای مکرر آن، از چراغ قرمز عبور می‌کند و در همین اثنا با خودروی نیروی انتظامی برخورد می‌کند که در این میان یکی از سربازان وظیفه به نام "پیمان زارعی" به شهادت می‌رسد.

وی اظهار داشت: در این وضعیت، خودروی نیروی انتظامی آسیب جدی می‌بیند و به خودروی قاچاقچیان نیز به شدت آسیب وارد می‌شود.

مرادی با بیان اینکه در این میان سرنشینان خودروی قاچاقچیان مجروح می‌شوند، افزود: یکی از سرنشینان از فرصت استفاده کرده و اقدام به فرار می‌کند که با شلیک یک تیر هوایی در 500 متری محل و با تعقیب مأموران دستگیر می‌شود.

وی ابراز داشت: افراد مذکور بعد از دستگیری به بیمارستان منتقل می‌شوند که به علت شدت جراحات وارده یکی از قاچاقچیان فوت می‌کند و دو نفر دیگر در حال حاضر بستری هستند.

فرمانده انتظامی شهرستان همدان گفت: سن قاچاقچیان بین 24 تا 28 سال بوده که یکی از آنها ساکن همدان و دو نفر دیگر نیز ساکن کرج بوده‌اند.

وی در پایان سخنانش با بیان اینکه یکی از آنها دارای سابقه حمل و نگهداری مواد مخدر بوده است، افزود: در بررسی خودروی مزبور مقداری مواد مخدر کشف شد که از این مقدار 40 سانت هروئین و پنج سانت شیشه را شامل می‌شده است.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول