اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار اردبیل:

روحیه شهادت‌طلبی تحریم اقتصادی را بی‌اثر می‌کند

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل گفت:‌ روحیه شهادت‌طلبی و ترویج و تقویت آن سبب می‌شود تا کشورمان در صحنه مقابله با تحریم‌های اقتصادی استکبار جهانی نیز به موفقیت برسد.

روحیه شهادت‌طلبی تحریم اقتصادی را بی‌اثر می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عباس دست باز ظهر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری برنامه‌های هفته دفاع مقدس در استانداری اردبیل اظهار داشت: همانطوری که روحیه شهادت‌طلبی و بسط و گسترش آن رمز ماندگاری ملت ایران است حفظ این روحیه می‌تواند به ملت ایران جرأت و توان مقابله با تحریم‌های اقتصادی را بدهد تا دشمن در حرکت خود زمین‌گیر شده و ناکام بماند.

وی تکیه بر این عنصر را عامل قدرت و نفوذ همه جانبه ایران در عرصه‌های جهانی و بین‌المللی توصیف کرد و یادآور شد: همه دنیا اعم از شرق و غرب و کشورهای اروپایی و امریکایی همسو با اهداف شیطان بزرگ امریکا بسیج شدند تا ملت ما را که امروز تنها حکومت دارای حاکمیت و حفظ منافع ملی است به تسلیم واداشته و اسباب شکسته شدن غرور و عزت آنها را فراهم آورند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل تصریح کرد: ما با گرامیداشت هفته دفاع مقدس در حقیقت روحیه مقاومت را ترویج و تزریق می‌کنیم تا تک تک افراد جامعه با اتکا به این عنصر حقیقی بتوانند هدف و راه تعیین شده را بپیمایند.

دست باز گفت:‌ همه دستگاه‌ها موظف هستند در برگزاری با شکوه برنامه‌های امسال هفته دفاع مقدس اهتمام جدی داشته باشند و با حرکت منسجم و هماهنگ خود بکوشند تا دنیا بار دیگر به اقتدار نیروهای مسلح آرامش و امنیت برقرار شده پی ببرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل در پایان سخنان خود برگزاری رژه نیروهای مسلح در آغازین روز هفته دفاع مقدس و همچنین برنامه‌های تجلیل از خانواده‌های ایثارگران، رزمندگان و شهدا را ضروری اعلام کرد و اظهار داشت: ضرورت دارد فضاسازی شهری را به سمتی سوق دهیم تا مردم در هفته دفاع مقدس تفاوت ملموس و محسوسی را در سطح برنامه‌ها و اقدامات و فعالیت‌ها مشاهده کرده و به سمت آشنایی با مفاهیم جنگ و هشت سال دفاع مقدس سوق پیدا کنند.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول