اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده لشکر 22 بیت‌المقدس کردستان:

ترویج فرهنگ شهادت دشمنان را در رسیدن به اهدافشان ناکام گذاشته است

خبرگزاری فارس: فرمانده لشکر 22 بیت‌المقدس کردستان از خانواده شهدا به‌عنوان وارثان واقعی انقلاب اسلامی نام برد و ترویج فرهنگ شهادت و ایثار را عامل ناکامی دشمنان در رسیدن به اهداف عنوان کرد.

ترویج فرهنگ شهادت دشمنان را در رسیدن به اهدافشان ناکام گذاشته است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، ‌سردار حمزه فلاح در دیدار با خانواده‌های شهدا در سالن شهدای روحانی مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور در سنندج، اظهار کرد: زنده‌ نگه داشتن یاد شهدا و تداوم راه آنان عزت و سربلندی ایران اسلامی را در عرصه‌های مختلف برای همیشه تضمین می‌کند.

به گفته وی، زنده نگه‌داشتن یاد و خاطر شهدا تنها با حرکت در مسیر اهداف آنان امکان‌پذیر است و همه ملت ایران به ویژه خانواده‌های شهدا به‌عنوان وارثان اصلی انقلاب در مسیر وظیفه دارند.

فرمانده لشکر 22 بیت‌المقدس کردستان با بیان اینکه یادآوری رشادت‌ها، جانفشانی‌ها و ایثارگری‌های شهدا از مهم‌ترین نیازهای امروز جامعه است، خاطرنشان کرد: هرگونه کم‌کاری در این حوزه با توجه به هجمه‌های روزافزون دشمنان صدمات جبران‌ناپذیری را به آینده نظام اسلامی وارد می‌کند.

فلاح، نیاز به مکتب شهدا و آرمان‌های والای آنان در این برهه زمانی را بیش از گذشته دانست و تصریح کرد: رمز زنده بودن و پیروزی همیشگی انقلاب اسلامی در زنده بودن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است و تا زمانی که این فرهنگ والا و آموزه‌های این مکتب در ایران اسلامی باقی بماند، توطئه‌های دشمنان کاملاً بی‌اثر خواهند بود. 

به گفته وی، مکتب شهدا والاترین و مترقی‌ترین مکتبی است که جوانان مخلص و متدین ایران اسلامی با تکیه بر آن در برابر جبهه کفر و منابع نظامی و مالی بیش از 148 کشور دنیا ایستادگی کرده و زهر تلخ شکست را به آنان چشاندند.

فرمانده لشکر 22 بیت‌المقدس کردستان اضافه کرد: عشق به خدا، ایمان راسخ قلبی، ولایت‌مداری و تبعیت از منویات عالمانه رهبری میراث گرانبهایی است که شهدا برای نسل‌های آینده انقلاب به میراث گذاشته و به جرأت می‌توان گفت تنها راهکار برون‌رفت و مقابله با توطئه‌های دشمنان است.

گفتنی است؛ این دیدار به مناسبت ماه مبارک رمضان و به منظور رفع برخی از موانع و مشکلات سد راه خانواده‌های شهدا و ایثارگر استان به همت لشکر 22 سپاه بیت‌المقدس با حضور جمعی از مسئولین در مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور برگزار شد.

انتهای پیام/ح20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول