اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بعد از ماه مبارک رمضان انجام می‌شود

برگزاری آزمون استخدامی شهرداری‌های گلستان

خبرگزاری فارس: معاون توسعه و برنامه‌ریزی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور گفت: آزمون استخدامی شهرداری‌های استان گلستان در 23 شهرداری استان بعد از ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.

برگزاری آزمون استخدامی شهرداری‌های گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، محسن کوشش‌تبار در جلسه کمیته اجرایی آزمون استخدامی شهرداری‌های گلستان در گرگان اظهار داشت: در این آزمون که زمان ثبت‌نام آن مرداد ماه خواهد بود، تعداد 186 نفر در رشته‌ها و مشاغل حساس شهرداری‌ها از جمله عمران و شهرسازی، آتش‌نشان، حقوقی، اداری و مالی و خدمات شهری جذب خواهند شد.

وی اذعان داشت: طی تفاهمنامه‌ای که با سازمان سنجش آموزش کشور امضا شد، آزمون استخدامی شهرداری‌های کشور از جمله استان گلستان توسط سازمان سنجش و به صورت تمام الکترونیکی برگزار می‌شود.

کوشش‌تبار خاطر نشان کرد: برای نخستین بار در سطح کشور شاهد برگزاری آزمون استخدامی در حوزه شهرداری‌‌ها توسط سازمان سنجش هستیم که در مرحله سوم آن هشت استان شرکت دارند.

وی بیان داشت: در تاریخچه 100 ساله شهرداری‌ها هیچ آزمونی با این شکل و شمایل برگزار نشده است که در فضای رقابتی سالم هر شهروند بر اساس مهارت‌های علمی و تخصصی خود و صلاحیت‌های اخلاقی در شهرداری‌ها جذب شوند.

معاون توسعه و برنامه‌ریزی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها هدف از برگزاری آزمونی با این سبک را اعتماد مردم به سیاست‌گذاری دولت، جلوگیری از پارتی‌بازی و رابطه و به کارگیری نیروهای غیرکارآمد و غیرمتخصص، جذب نیروهای دارای توان علمی در رشته‌های مرتبط دانست.

وی تصریح کرد: برای افراد دارای سابقه خدمت در شهرداری و نیروهای قراردادی، به ازای هر سال خدمت، در نمره سؤالات عمومی و تخصصی آنها هر یک دو درصد (چهار درصد) لحاظ خواهد شد.

کوشش‌تبار گفت: به علت ارزش‌گذاری به توان علمی و تخصصی نیروها، مصاحبه تخصصی در آزمون حذف شده است و هرکس نمره بالاتری اخذ کند برای گزینش معرفی می‌شود.

وی افزود: هزینه ثبت‌نام و شرکت در آزمون 20 هزار تومان است و تمام دستگاه‌های نظارتی استان بر این آزمون نظارت دارند.

معاون توسعه و برنامه‌ریزی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در پایان تأکید کرد: شهرداران باور و اعتقاد به سلامت آزمون را برای مردم تفهیم کرده، نسبت به اطلاع‌رسانی گسترده به عموم شهروندان اقدام کنند.

وی با بیان اینکه 600 نوع خدمت در شهرداری‌ها انجام می‌شود گفت: کارهایی از این دست ضریب اعتماد مردم به شهرداری‌ها را افزایش خواهد داد.

انتهای پیام/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول