اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تدبیر فرماندهی کل سپاه صورت می‌گیرد

استخدام 300 نفر از اهل سنت به‌ صورت پاسدار رسمی

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: با تدبیر فرماندهی کل سپاه، 300 نفر از اهل سنت استان سیستان و بلوچستان به‌ صورت پاسدار رسمی، استخدام می‌شوند.

استخدام 300 نفر از اهل سنت به‌ صورت پاسدار رسمی

سردار سید حسن مرتضوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: ملت ما به همه افق‌های بلند و نورانی در سایه ولایت، تلاش و همدلی خواهد رسید.

وی افزود: در حال حاضر، گام اساسی و مهم پیش روی ما، تشکیل امت اسلامی است.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان ادامه داد: نگاه همه کشورها برای بیداری اسلامی به جمهوری اسلامی ایران دوخته شده است.

مرتضوی با اشاره به توطئه‌های دشمنان علیه جمهوری اسلامی بیان کرد: امروزه تمامی دشمنان بشریت با هم متحد شده‌اند تا مانع از پیشرفت ایران اسلامی شوند.

وی گفت: ما باید تلاش کنیم تا الگوی موفقی برای کشورهایی باشیم که نگاهشان به ما بوده و تمامی این کشورها آینده‌ کشورشان را در سیمای زیبای ایران اسلامی ببینند.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان اضافه کرد: همه باید تلاش کنیم تا توانمندی‌های استان را بشناسیم و با همت بلند خود در زمینه رفع مشکلات گام برداریم.

مرتضوی قوم بلوچ را یکی از بهترین بافت‌های اجتماعی کشور عنوان کرد و افزود: بزرگان منطقه مسئولیت سنگینی برعهده دارند و باید منشأ اعتلای جمعیت و طایفه تحت امر خود باشند.

وی تصریح کرد: دشمن بیشترین سرمایه‌گذاری را در این استان انجام می‌دهد و باید تلاش کرد در سایه وحدت و همدلی تمامی نقشه‌های دشمن را خنثی کنیم.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان بیان داشت: امروز امنیت با مردم گره خورده است و در این استان تمامی طوایف باید در بحث امنیت نقش داشته باشند.

مرتضوی گفت: تاکنون بیش از 4 هزار نفر از بسیجیان مسلح و در بحث امنیت به‌کارگیری شده‌اند و در سال‌جاری نیز نزدیک به هزار و 500 نفر دیگر به کار گرفته می‌شوند.

انتهای پیام/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول