اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری بوئین‌ زهرا خبر داد

تدوین لایحه استخدامی دهیاران

خبرگزاری فارس: سرپرست فرمانداری شهرستان بوئین‌ زهرا از تدوین لایحه استخدامی دهیاران خبر داد.

تدوین لایحه استخدامی دهیاران

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، سومین همایش سراسری دهیاران استان قزوین با حضور نمایندگان مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی، مدیران، فرمانداران، بخشداران و دهیاران استان قزوین در سالن اجتماعات تبلیغات اسلامی شهر قزوین برگزار شد.

احد احمدی در این همایش اظهار کرد: طبق وعده وزیر کشور لایحه جذب و استخدام دهیاران پس از تدوین برای تصویب، به مجلس شورای اسلامی می‌رود.

وی افزود: نهاد دهداری فرصت ارزشمندی برای رشد و شکوفایی هر چه بهتر کشور در راستای پیشرفت و توسعه است.

دهیاران خط مقدم جبهه‌های سازندگی هستند

سرپرست فرمانداری شهرستان بوئین‌ زهرا عنوان کرد: دهیاران در خط مقدم عمران و آبادانی روستاها هستند و با برداشتن گام‌های اساسی نقش مؤثری در اجرای عدالت برمی‌دارند.

احمدی ادامه داد: دهیاران بازوان توانمندی هستند که هر جا نیاز به وجودشان شده آن‌ها ورود پیدا کرده‌اند و با تلاش و پشتکار منشأ خیر و برکت بوده‌اند.

افزایش سرانه اعتبارات روستایی در سال گذشته

سرپرست فرمانداری بوئین‌ زهرا پیرامون سرانه اعتبارات روستایی در سال گذشته افزود: در سال گذشته میانگین سرانه روستایی به 40 هزار تومان افزایش یافت.

احمدی اعلام کرد: سرانه دهداری‌ها در سال گذشته نسبت به سال 89 دو برابر افزایش داشت و این مهم سبب شد تا یکی از دغدغه‌های دهداران که بحث اعتبار بود تا حدودی برطرف شود.

این مسئول با اشاره به تعاونی‌ دهداری‌های استان قزوین تصریح کرد: در بخش طارم‌ سفلی تعاونی دهداری شکل گرفته است که در راستای فرآوری و بسته‌بندی زیتون فعالیت خواهد کرد و امیدواریم در آینده‌ای نزدیک شاهد اشتغال و درآمدزایی این تعاونی باشیم.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول