اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی:

آزادسازی بیت‌المقدس دغدغه جوانان ایرانی است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی گفت: جوانان با حضور در راهپیمایی روز قدس اتحاد، پیوستگی و پایبندی به ارزش‌های اسلامی، آرمان‌های امام راحل و منویات رهبر فرزانه انقلاب را به نمایش می‌گذارند.

آزادسازی بیت‌المقدس دغدغه جوانان ایرانی است

داود محمدی امروز به مناسبت روز جهانی قدس در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: هر ساله حضور جوانان در راهپیمایی روز جهانی قدس چشم‌گیر می‌شود که این بیانگر آگاهی و هوشیاری آنان در مسایل مختلف جامعه است.

وی با بیان اینکه جوانان نسل گذشته با حضور خود در راهپیمایی روز جهانی قدس پایبندی راسخ به آرمان‌های امام خمینی (ره) را اعلام می‌کنند، ابراز کرد: اکنون جوانان نسل سوم انقلاب مانند جوانان گذشته در عرصه‌های مختلف جامعه اسلامی ایران از جمله این راهپیمایی حضور دارند و از آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی ایران شجاعانه حمایت می‌کنند.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: جوانان ایرانی نیز مانند جوانان فلسطینی دغدغه آزادسازی قبله نخست مسلمانان بیت‌المقدس را دارند و این مطلب را با حضور خود در این راهپیمایی نشان می‌دهند.

این مقام مسئول با بیان اینکه نام‌گذاری روز جهانی قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان گران‌قیمت‌ترین و با ارزشمندترین یادگار امام خمینی‌ (ره) است، خاطرنشان کرد: امام راحل با این نام‌گذاری اهمیت آزادسازی قدس را برای مسلمانان جهان تبیین کرده است.

محمدی یادآور شد: مردم ایران وقتی احساس کنند که با حضورشان در راهپیمایی روز جهانی قدس می‌توانند سیلی محکمی به دشمنان بزنند با اراده و اعتقاد راسخ در این مراسم شرکت می‌کنند.

امسال راهپیمایی روز قدس از حساسیت ویژه‌ای برخوردار است

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: حضور مردم در راهپیمایی امسال با توجه به دغدغه‌های مسلمانان جهان اسلام، شرایط بین‌المللی و موج بیداری اسلامی در کشورهای اسلامی از جمله تونس، لیبی و بحرین نسبت به سال‌های قبل اهمیت ویژه‌ای دارد که باید تمام آنان در این مراسم شرکت کنند.

این مقام مسئول با اشاره به تحولاتی که در سوریه رخ داده است، حضور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس را حساس دانست و عنوان کرد: دشمنان اسلام با تبلیغات و فضاسازی علیه کشورهای اسلامی در جهان از جمله سوریه قصد دارند به اقتدار این کشور خدشه‌ای وارد کنند.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مردم ایران با حضور چشم‌گیر در راهپیمایی روز جهانی قدس همه نقشه‌های کشورهای جهان استکبار از جمله آمریکا و اسرائیل را خنثی می‌کنند و اجازه نمی‌دهند به اقتدار کشورهای اسلامی عرب از جمله سوریه خدشه‌ای وارد کنند.

محمدی با اشاره به اینکه به زودی اجلاس سران غیرمتعهد در ایران برگزار می‌شود، ابراز کرد: قبل از تشکیل این جلسه مردم با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس می‌توانند روحیه آزادی‌طلبی و حمایت از مردم مظلوم فلسطین را به حاکمان تمام کشورهای اسلامی اثبات کنند.

مردم ایران جلوتر از مسئولان در عرصه‌های مختلف جامعه حضور دارند

وی خاطرنشان کرد: مردم ایران همواره با هوشیاری در تمام عرصه‌های مختلف دوشادوش مسئولان و حتی جلوتر از آنان حضور داشتند که این بیانگر همیشه در صحنه بودن و بیداری آنان در مسائل مختلف کشور است.

محمدی اذعان کرد: مردم ایران هرگز از دفاع حقوق مردم مظلوم فلسطین دست برنمی‌دارند تا روزی که بیت‌المقدس آزاد و مردم مظلوم این کشور با استقلال و آزادی حکومتشان را اداره کند.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: مسئولان و افرادی که در بین مردم نفوذ دارند از آحاد جامعه برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کنند.

این مقام مسئول با بیان اینکه مردم ایران هرساله با حضور خودشان در راهپیمایی روز جهانی قدس اثبات کردند که از مردم مظلوم فلسطین حمایت می‌کنند، عنوان کرد: امسال نیز آنان با توجه به شرایط سیاسی بین‌المللی جهان یک‌بار دیگر با حضور خودشان بر حقانیت این مطلب پافشاری می‌کنند.

انتهای پیام/ب۱۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول