اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ساوجبلاغ در مجلس:

تنش‌های سوریه از سوی غربی‌ها تشدید شده است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم ساوجبلاغ در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تنش‌های سوریه از سوی غربی‌ها تشدید شده است گفت: همه باید برای بازگشت آرامش به این کشور تلاش کنیم.

تنش‌های سوریه از سوی غربی‌ها تشدید شده است

حجت‌الاسلام مفید کیایی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساوجبلاغ، اظهار داشت: کشورهای غربی برای اینکه بتوانند تسلط خود را بر منابع غنی نفت و ثروت کشورهای خاورمیانه حفظ کنند، دست به هر جنایتی می‌زنند.

وی تصریح کرد: از سوی دیگر شاهد افزایش کینه و نفرت امت اسلامی نسبت به حضور رژیم اشغالگر قدس در منطقه هستیم که این امر موجب شده غربی‌ها برای دفاع از این رژیم نامشروع در منطقه دست به اقدامات نظامی و دخالت در امور داخلی حکومت‌های مستقل بزنند.

تنش‌های سوریه از سوی غربی‌ها تشدید شده است

نماینده مردم ساوجبلاغ در خانه ملت در ادامه به رخدادهای سوریه اشاره کرد و گفت: برای همگان واضح و آشکار است که غربی‌ها با دخالت در امور داخلی سوریه، تنش‌های این کشورها تشدید کرده و موجب بحران‌ آفرینی شدند.

کیایی‌نژاد تاکید کرد: از سوی دیگر ورود سلاح و حمایت از تروریست‌ها در سوریه، یکی دیگر از جنایاتی است که غربی‌ها برای ضربه زدن به امت اسلامی و کشورهای مستقل در منطقه انجام داده‌اند.

وی در پاسخ به این پرسش که چه اقداماتی برای بازگردادن آرامش در سوریه باید انجام داد، گفت: در گام نخست باید مردم این کشور و مسئولان سوری اجازه دخالت به کشورهای غربی و فرامنطقه‌ای را در موضوعات داخلی این کشور ندهند.

نماینده مردم ساوجبلاغ در خانه ملت تاکید کرد: به طور قطع کشورهای غربی و دیگرانی که می‌خواهند آتش فتنه و بحران در سوریه خاموش نشود، به دنبال امتیازگیری برای صهیونیست‌ها و تامین امنیت اشغالگران قدس هستند.

کیایی‌نژاد بیان داشت: بنابراین مردم سوریه باید با درک این واقعیت، به گونه‌ای رفتار کنند که آرامش به این کشور بازگردد.

وی با تاکید بر اینکه موضوع سوریه به جهان اسلام مربوط می‌شود، گفت: هدف غربی‌ها ضربه زدن به اسلام و مسلمانان است و به همین دلیل کشورهای اسلامی باید با حمایت از حاکمیت ملی سوریه، در مقابل توطئه غربی‌ها ایستادگی کنند.

کیایی‌نژاد در پایان گفت: امت اسلامی با وحدت نباید اجازه دهند که توطئه غربی‌ها در سوریه به نتیجه رسیده و یک حاکمیت مستقل در خاورمیانه با چالش جدی روبه‌رو شود.

انتهای پیام/ح20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول