اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم کرج در مجلس:

کشورهای منطقه فریب بازی غرب در سوریه را نخورند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی گفت: غربی‌ها خواب‌های شومی برای سوریه دیده‌اند و کشورهای منطقه باید مراقب بوده و فریب بازی آنها را نخورند.

کشورهای منطقه فریب بازی غرب در سوریه را نخورند

محمدجواد کولیوند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار داشت: مسائلی که این روزها در سوریه می‌گذرد، به طور قطع از سوی غربی‌ها طراحی و با حمایت استکبار جهانی از تروریست‌ها رخ می‌دهد.

وی تصریح کرد: پس از آنکه ملت‌های مسلمان علیه حکومت‌های دست‌نشانده غربی قیام کرده و حاکمان خود را در کشورهای لیبی، مصر و تونس بیرون راندند، شاهد هستیم که غربی‌ها برای حفظ تسلط خود در منطقه و حمایت از رژیم صهیونیستی توطئه‌های جدیدی را طراحی کردند.

نماینده مردم کرج در خانه ملت ادامه داد: کشورهای اروپایی و آمریکا منافع رژیم اشغالگر قدس را در خطر دیده و می‌خواهند با ایجاد آشوب و درگیری در منطقه و ایجاد جنگ‌های داخلی و در نهایت براندازی حکومت‌های مستقل، بار دیگر شرایط گذشته را تداوم بخشند.

کولیوند افزود: بنابراین رخدادهای سوریه در روزها و ماه‌های اخیر به طور کامل از سوی غربی‌ها طراحی و هدایت می‌شود و نکته جالب این است که آنها نام خود را دوستان سوریه هم می‌گذارند.

وی با اشاره به در پیش بودن اجلاس مکه ابراز داشت: حکومت‌های اسلامی و کشورهای همسایه سوریه باید با هوشیاری و دقت تحرکات غرب را رصد کرده و فریب بازی آنها در سوریه را نخورند.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: به طور قطع اگر توطئه غربی‌ها در مورد سوریه محقق شود، شاهد آسیب دیدن جهان اسلام و کشورهای منطقه خواهیم بود.

کولیوند در پایان اذعان داشت: البته شاهد هستیم که مردم سوریه با آگاهی و بصیرت بالا، در مقابل توطئه‌های غرب ایستادگی کرده و در این شرایط امت اسلامی باید با قدرت از این مردم و حاکمیت سوریه دفاع کنند.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول