اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل باشگاه فولاد ماهان:

از محمد بنا همانند قهرمانان طلایی المپیک تقدیر می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل باشگاه فولاد ماهان گفت: از محمد بنا سرمربی تیم کشتی فرنگی هم‌چون دارندگان طلای المپیک با اهدای خودرو پارس تقدیر می‌شود.

از محمد بنا همانند قهرمانان طلایی المپیک تقدیر می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی باشگاه فولاد ماهان، محمدرضا ساکت با تمجید از عملکرد محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان در المپیک لندن و کسب عنوان قهرمانی فرنگی‌کاران ایران در المپیک، اظهار کرد: قهرمانی کشتی فرنگی ایران در المپیک بسیار ارزشمند بود و ایران طی 40 سال گذشته موفق به کسب طلای المپیک نشده بود اما در لندن با تجربه و تدبیر مربی بزرگی چون محمد بنا با کسب سه طلا تمام نگاه‌ها را به خود معطوف کرد.

وی ادامه داد: البته نقش فدراسیون کشتی و هم‌چنین تلاش و غیرت فرنگی‌کاران کشورمان را در راه رسیدن به این قهرمانی نباید فراموش کنیم.

مدیرعامل فولاد ماهان با بیان اینکه امیدوارم بنا در کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی بماند، افزود: باشگاه فولاد ماهان با توجه به افتخار بزرگ و خیره کننده‌ای که برترین مربی کشتی فرنگی دنیا برای ورزش کشور رقم زد از بنا هم‌چون قهرمانان المپیک تقدیر ویژه به عمل می‌آید.

به گزارش فارس، هم‌چنین قرار است باشگاه ماهان از جمشید خیرآبادی دستیار محمد بنا نیز تجلیل به عمل بیاورد.

با تصمیم هئیت مدیره باشگاه فولاد ماهان و تاکید بهروز ریخته‌گران رئیس هئیت مدیره این باشگاه به هر کدام از مردان طلایی لندن یک دستگاه خودروی پارس، دارندگان نقره المپیک پژو 405 و دارندگان مدال برنز یک دستگاه خودروی تیبا در ویژه‌برنامه‌ای با عنوان همایش سپاس اهدا می‌شود.

با تحلیل و بررسی عملکرد همه ورزشکاران المپیکی ایران از سوی کارشناسان و مشاوران ورزشی باشگاه فولاد ماهان از برخی از چهره‌های درخشان حاضر در المپیک تجلیل ویژه صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/ح30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول