اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بابل:

نخبگی بابلی‌ها در کنکور و المپیک لندن ارزشمند است

خبرگزاری فارس: فرماندار بابل گفت: کسب رتبه برتر سه دانش‌آموز بابلی در کنکور و راهیابی سه ورزشکار به المپیک نشان داد جوانان امروز از دیروزی‌ها برجسته‌‌تر هستند.

نخبگی بابلی‌ها در کنکور و المپیک لندن ارزشمند است

به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، محمد مهدوی بعدازظهر امروز در جلسه ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس شهرستان بابل اظهار داشت: کسانی که معتقدند جوانان دیروز برجسته‌تر از جوانان امروز بوده‌اند غافل هستند چون جوانان امروز در دو جبهه اکبر و جبهه اصغر می‌جنگند.

وی افزود: کسب رتبه برتر سه دانش‌آموز بابلی در کنکور سراسری و راهیابی سه ورزشکار جوان به المپیک که سفیران نظام  در سرزمین استعمار و استکباری انگلیس بودند و توانسنند پرچم نظام جمهوری را با افتخار به اهتزاز درآورند خود نشان از برجسته‌تر بودن جوانان امروز است.

مهدوی تصریح کرد: تلفیق چهار مناسبت مهم روز قدس، روز ورود جانبازان به میهن اسلامی، هفته دولت و روز بزرگداشت دفاع مقدس بر ما تکلیف می‌کند که از همه ظرفیت‌های موجود در اجرای بهتر برنامه‌ها استفاده کنیم.

وی اذعان داشت: به فرموده رهبر معظم انقلاب ما اقتصاد مقاومتی را فراموش کردیم و از دفاع مقدس غفلت کردیم. این مناسبت‌ها شرایطی را برای ما فراهم می‌کند تا از این ظرفیت‌ها بیشتر بهره ببریم.

فرماندار بابل گفت: جوانان آزاده ما با سخت‌ترین شکنجه‌ها پای آرمان خود ماندند و مقاومت کردند زیرا نگاه آنها نگاه الهی و ولایی بود و با همین نگاه دشمن را به ستوه آورده و خود نیز سرافراز شدند.

وی اظهار داشت: جوانان ما طی چندین قرن از نهضت حسینی نگهداری کرده و آن را پایدار نگه داشتند، کسانی که رمز موفقیت خود را عشق به امام حسین و اهل بیت می‌دانند.

فرماندار بابل افزود: باید این ارزش‌ها به نسل بعدی انعکاس یابد که جوانان ما با دست خالی جنگیدند و رمز موفقیت آنها به سلاح و تجهیزات جنگی نبود بلکه به ایمان بود.

مهدوی بیان داشت: از همه ظرفیت‌های شهرستان ازجمله بخشداران، دهیاران و دستگاه‌های اجرایی خواست از همه توان برای هرچه بهتر اجرا شدن این برنامه استفاده کنند.

انتهای پیام/ی20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول