اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان همدان:

برنامه گسترده‌ای برای استقبال از نایب قهرمان المپیک داریم

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان همدان گفت: برای استقبال از صادق گودرزی نایب قهرمان کشتی آزاد المپیک لندن برنامه گسترده‌ای داریم.

برنامه گسترده‌ای برای استقبال از نایب قهرمان المپیک داریم

سید عبدی افتخاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: در تمام دنیا مدال‌آوران المپیک را همچون سربازان کشور می‌دانند که برای کشور خود تلاش می‌کنند و پرچم کشور خود را در مسابقاتی به این گستردگی و معتبری بین تمام کشورهای شرکت‌کننده به بالا می‌برند که سبب غرور ملی می‌شود.

وی گفت: افتخار شاد کردن دل مردم نصیب هرکسی نمی‌شود تا آنجا که رهبر کشورمان در پیامی از تمام مدا‌ل‌آوران و قهرمانان تشکر کردند که دل مردم ایران را شاد کردند.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان با اشاره به افتخارآفرینی گودرزی گفت: صادق گودرزی آزادکار وزن 74 کیلوگرم استان و ملایر توانست به مدال نقره رقابت‌های کشتی آزاد المپیک 2012 لندن دست یابد و دهمین مدال کاروان ورزشی ایران را به دست آورد و دل مردم ایران و مردم استان همدان را شاد کند.

وی درباره استقبال از این پهلوان استان گفت: آقای گودرزی به همراه تیم ملی کشتی آزاد جمهوری اسلامی ایران امشب از لندن پرواز می‌کنند و ساعت یک بامداد پرواز ایشان به فرودگاه امام تهران می‌نشیند.

افتخاری اظهار داشت: روز چهارشنبه ساعت 10 صبح مراسم استقبال استان از این نام‌آور ورزشی، در میدان باباطاهر خواهد بود که از همه مسئولان استان دعوت کرده‌ایم که در این مراسم شرکت کنند. 

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول