اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بانوی تیرانداز المپیکی همدان:

حمایت از ورزشکاران نتایج بهتری را در المپیک 2016 رقم می‌زند

خبرگزاری فارس: بانوی تیرانداز المپیکی همدان گفت: ورزشکاران با حمایت مسئولان و پشتیبانی مردم می‌توانند در مسابقات بعدی و المپیک 2016 نتایج بهتری را رقم بزنند.

حمایت از ورزشکاران نتایج بهتری را در المپیک 2016 رقم می‌زند

مه‌لقا جامه‌بزرگ امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به افتخارآفرینی ورزشکاران ایرانی در المپیک 2012 لندن اظهار کرد: ورزشکاران ایرانی با افتخارآفرینی خود در بالاترین سطح ورزش جهان موجب غرور ملت ایران شدند و بهترین نتایج تاریخ المپیک را رقم زدند.

وی تصریح کرد: مسابقات المپیک همواره بالاترین سطح مسابقات ورزشی را دارد چرا که در دو سال گذشته ورزشکارانی که بهترین بودند توانستند در المپیک حضور یابند.

این بانوی حاضر در المپیک یادآور شد: بنده در این مسابقات مدال نگرفتم اما عملکرد خوبی داشتم چرا که از بعد تیراندازی و بعد تکنیکی کسی که بتواند نمره‌ای که در تمرینات می‌زند در مسابقات با آن فشار نیز اعمال کند، عملکرد خوبی است.

وی که با چادر در عرصه المپیک حضور داشت، اذعان داشت: خدا را شاکرم که نوع پوشش من بازتاب خوبی در سطح کشور و جهان داشت و این به علت بزرگی مسابقات بود که همه دید خاصی به آن داشتند و از مردم همدان نیز به خاطر حمایت از بنده تشکر می‌کنم.

جامه‌بزرگ خاطرشان کرد: با توجه به اینکه مردم همدان همواره پشتیبان ما بوده‌اند، امیدواریم که بیش از این از بنده و سایر ورزشکاران حمایت شود تا بتوانیم در مسابقات و المپیک بعدی نتایج بهتری را رقم بزنیم.

وی با تأکید بر اینکه ادامه کار یک ورزشکار حمایت مسئولان را می‌طلبد، افزود: امیدواریم که مسئولان بیش از این حمایت کنند تا همه ورزشکاران که ورزش قهرمانی می‌کنند و به دنبال ایده‌آل‌ها هستند، با حمایت نتایج بهتری را کسب کنند.

این بانونی ورزشکار در خصوص ادامه فعالیت خود خاطرنشان کرد: من هنوز 20 ساله هستم و المپیک اولم را تجربه کردم اما امیدوارم که در 24 سالگی که المپیک بعدی را تجربه می‌کنم، نتیجه‌ای بهتر از این را کسب کنم.

وی در خصوص نوع پوشش خود در سطح المپیک نیز گفت: در بین تیراندازان دو سال است که نسبت به حجاب عکس‌العمل نشان داده‌اند، اما امسال برای نخستین بار رشته تیراندازی این همه تماشاچی‌ را به خود دید و این نوع پوشش و فضای بازی برای نخستین بار در مسابقات المپیک تجربه شد.

جامه‌بزرگ در پایان سخنانش اظهار کرد: خدا را شکر می‌کنم که با این پوشش نماینده خوبی برای کشورم بودم و در این راستا مخالفت بقیه کشورها برایم مهم نیست و مهم ارزش‌های ماست که باید حفظ شود.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول