اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان عنوان کرد

وحدت مهم‌ترین نیاز مسلمانان برای مقابله با توطئه‌های دشمنان

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان از وحدت و انسجام مسلمان به عنوان مهم‌ترین عامل در برابر توطئه‌های دشمنان یاد کرد و خواستار توجه بیش از پیش به این مهم شد.

وحدت مهم‌ترین نیاز مسلمانان برای مقابله با توطئه‌های دشمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام سیدمحمد حسینی‌شاهرودی بعد از ظهر امروز در چهارمین جلسه شورای اداری استان کردستان در سنندج، اظهار کرد: حضور و مشارکت گسترده مردم در صحنه‌های مختلف همواره سرنوشت‌ساز بوده و امید است این حضور با بصیرت و آگاهانه همواره نمود داشته باشد.

وی افزود: وحدت بین اقوام، مذاهب و حتی وحدت و همدلی بین مدیران و مسئولان اجرایی از جمله عوامل استراتژیکی است که باید همواره مدنظر قرار گیرد چراکه دشمنان اسلام با نقشه‌های شوم خویش در راستای تضعیف این مهم گام برمی‌دارند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان اظهار داشت: هم‌اکنون به عینه شاهد جنگ بین کفر و ایمان هستیم و باید مسلمانان با تکیه بر آموزه‌های قرآنی و دینی خویش در برابر جبهه کفر و استکبار ایستادگی کنند.

حجت‌الاسلام شاهرودی تصریح کرد: ایران اسلامی تنها نظام حکومتی جهان است که تمامی قوانین آن بر اساس آموزه‌های قرآنی تدوین می‌شود و دشمنان به خوبی می‌دانند که جمهوری اسلامی ایران پرچم‌دار نهضت بیداری اسلامی در جهان بوده و با تضعیف ایران می‌توانند به مقاصد شوم خویش در دیگر نقاط جهان اسلام برسند.

وی افزود: در مسئله فلسطین و روز جهانی قدس نیز باید همه اقشار مختلف مردم احساس مسئولیت نمایند و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان نیز با رهنمون‌ کردن کارکنان و افراد زیرنظر خود می‌توانند در جلب مشارکت گسترده مردمی و حضور حداکثری آنان در این عرصه ضداستکباری سهم ارزنده‌ای را ایفا کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان در بخشی دیگر از سخنان خود به مبحث رؤیت هلال ماه شوال و عید سعید فطر اشاره کرد و افزود: باید در این خصوص به احکام و موازین شرعی دقتی جدی شود و براساس نظرات فتاوا و مراجع دینی عمل کرده و از هرگونه عمل خودسرانه پرهیز شود.

انتهای پیام/ی20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول