اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار روانسر:

روز قدس، روز وحدت تمام حق‌طلبان جهان در نفی ظلم و تجاوز است

خبرگزاری فارس: فرماندار روانسر قدس را روز وحدت تمام آزادی‌خواهان و حق‌طلبان جهان در نفی ظلم و تجاوز دانست گفت: روز جهانی قدس برای ملت ایران از یک اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

روز قدس، روز وحدت تمام حق‌طلبان جهان در نفی ظلم و تجاوز است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، جلال صفری پیش از ظهر امروز در جلسه هماهنگی گرامیداشت روز قدس شهرستان روانسر گفت: نام‌گذاری این روز توسط امام راحل نشان از تدبیر، شجاعت و دور‌اندیشی آن پیر فرزانه بود و امام با این نام‌گذاری موجبات عزت اسلام و مسلمانان و ذلت استکبار را فراهم کرد.

صفری قدس را روز وحدت تمام آزادی‌خواهان و حق‌طلبان جهان در نفی ظلم و تجاوز دانست افزود: روز جهانی قدس برای ملت ایران از یک اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و امسال با توجه به بیداری کشورهای اسلامی و تحولات منطقه اهمیت آن دوچندان خواهد بود.

وی تصریح کرد: با توجه به حوادث منطقه‌ای و جهانی‌، حضور منسجم و پرشکوه مردم مسلمان در راهپیمایی روز جهانی قدس لرزه بر پیکر استکبار جهانی خواهد انداخت.

فرماندار روانسر ضمن دعوت از تمامی شهروندان روانسری برای حضور باشکوه و پر تلاطم در راهپیمایی روز جهانی قدس امسال گفت: تمامی مقدمات و تمهیدات لازم برای برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس مهیا شده است.

فرماندار روانسر اظهار داشت: مردم همیشه در صحنه این شهرستان در سنوات گذشته بارها وفاداری خود را به نظام و انقلاب ثابت کرده‌اند و قطع به یقین حضور امسال نیز باشکوه‌تر و پر‌صلابت‌تر از سالیان گذشته خواهد بود.

گفتنی است، راهپیمایی روز جهانی قدس شهرستان روانسر ساعت 9 صبح روز جمعه از مقابل بانک ملت به سمت فرمانداری این شهرستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/صا30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول