اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل صدا وسیمای مرکز زنجان:

رسانه ملی امین مردم و نظام است

خبرگزاری فارس: مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان با اشاره به اینکه رسانه ملی امین مردم و نظام است، گفت: در انتقادات باید انصاف را رعایت کرده و این انتقادات را به جا، منصفانه و سازنده انجام دهیم.

رسانه ملی امین مردم و نظام است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، مرتضی صفری ظهر امروز در دیدار معاون عمرانی استانداری زنجان با اهالی رسانه ملی با اشاره به اهمیت ویژه حرفه خبرنگاری در دنیای امروز گفت: در فضایی که امپریالیسم رسانه‌ای تعیین‌کننده مسائل مهم دنیا شده باید با جهش و حرکت بیشتر در این رقابت به نقطه قابل قبولی رسید.

وی ادامه داد: در جهان حاضر که جوامع در حال تحول و نوزایی است قدرت درک، تجزیه، تحلیل و پیش‌بینی حوادث از دیگر رسالت‌های اساسی و مهم این حرفه بشمار می‌رود.

مدیرکل صدا وسیمای مرکز زنجان اطلاع‌رسانی خبرنگاران خارجی را به حدی قوی دانست که اطلاعات مورد نظر خود را برای مخاطبان خود عینا دیکته کرده و فرصت تفکر را از مخاطبان می‌گیرند.

وی افزود: این امر به نوبه خود مسئولیت خبرنگاران ما را در امر اطلاع‌رسانی بیش از پیش محسوس می‌کند.

صفری وظیفه همه رسانه‌های گروهی را تلاش برای کارآمد نشان دادن نظام جمهوری اسلامی و اطلاع‌رسانی دقیق، شفاف و صادقانه خدمات نظام دانست و گفت: رسالت مهم خبرنگاران در رسانه نیز امیدآفرینی برای مردم است.

وی با اشاره به اینکه رسانه ملی امین مردم و نظام است، خاطرنشان کرد: در انتقادات باید انصاف را رعایت کرده و این انتقادات را به جا، منصفانه و سازنده انجام دهیم.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان با بیان ظرفیت‌ها و توانمندی‌های بالای استان یادآور شد: در این راستا باید به گونه‌ای حرکت کرد که استان زنجان بر قله‌های دانش و پیشرفت تکیه کند.

معاون عمرانی استانداری زنجان در این دیدار با تاکید بر سه اصل سرعت، دقت و صحت برای خبرنگاران گفت: یک خبرنگار باید به واقعیت یک رویداد دست یابد و همواره گام به گام حوادث در حوزه کاری خود حرکت کند تا تحلیل‌های خود را به صورت کامل و رسا ارائه دهد.

علی اکبر کریمی افزود: یک خبرنگار موفق همیشه در انعکاس رخدادها بی‌طرفانه عمل می‌‌کند، چون ذات خبرنگاری مبتنی بر بی طرفی است و اینجاست که خبرنگار با رعایت این نکته مهم خود را به قوانین ملزم دانسته و در این مسیر به اهداف خود نائل می‌شود.

وی با بیان اینکه امروز دشمنان نظام جبهه اقتصادی را برای فعالیت‌های خود انتخاب کرده‌اند، اظهار داشت: تمام این دشمنی‌ها از یک قرارگاه هدفمند طراحی شده تا میان مردم و مسئولان فاصله ایجاد کنند.

معاون عمرانی استانداری زنجان بیان کرد: رسانه‌ها باید تلاش کنند که در این موقعیت توانمندی‌های خود را نشان داده و افزایش روحیه خودباوری را در مردم ایجاد کنند.

وی به وظیفه سنگین رسانه‌ها در شرایط کنونی اشاره و خاطرنشان کرد: رسانه‌های کشور در این دوران که دشمنان جنگ‌های روانی راه‌اندازی کرده‌اند، وظیفه بسیار سنگین‌تری نسبت به گذشته دارند.

انتهای پیام/ع10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول