اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در صدا و سیمای مرکز کرمان

انیمیشن "در مسیر سلامت" تولید شد

خبرگزاری فارس: انیمیشن در مسیر سلامت با رویکرد آموزشی در صدا و سیمای مرکز کرمان تولید شد.

انیمیشن "در مسیر سلامت" تولید شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای مرکز کرمان، نخستین قسمت از مجموعه 13 قسمتی انیمیشن در مسیر سلامت به نویسندگی حامد مسافر و تهیه‌کنندگی و کارگردانی محمد مفیدی در صدا و سیمای مرکز کرمان تولید شده است.

محمد مفیدی تهیه‌کننده و کارگردان این انیمیشن گفت: تولید نخستین قسمت این مجموعه که با تکنیک سه بعدی تولید می‌شود در بهمن سال 90 آغاز شد و در اردیبهشت پایان یافت.

وی با اشاره به اینکه کار انیمیت نخستین قسمت در مسیر سلامت از نیمه بهمن آغاز شد و پایان فروردین به اتمام رسید، افزود: نگارش فیلمنامه، طراحی شخصیت، طراحی فضا، مدل‌سازی و دکوپاژ و استوربیورد از مجموعه فعالیت‌های پیش تولید این مجموعه است.

حامد مسافر نویسنده انیمیشن در مسیر سلامت نیز در ارتباط با موضوع این مجموعه گفت: موضوع اصلی قصه‌ها بیشتر آموزشی بوده و در هر قصه مخاطب با کارکرد پزشک خانواده آشنا می‌شود.

عوامل برنامه شامل نویسنده حامد مسافر، تهیه‌کننده و کارگردان محمد مفیدی، طراح شخصیت و فضا نیلوفر ایرانمنش و اجرای فضا فرشاد امین‌زاده و سبحان خلیل‌یزدی هستند.

مستند سریالی "لباس" در سیمای کرمان تولید شد

پیش‌تولید مستند لباس که در 9 قسمت 10 دقیقه‌ای تهیه می‌شود از 10 ماه پیش با تحقیق کتابخانه‌ای و مصاحبه‌های تخصصی آغاز شد و هم‌اکنون کار تدوین هفت قسمت آن به پایان رسیده است.

در مستند لباس تاریخچه لباس و پوشش از زمان خلقت انسان تاکنون و دو دیدگاه عمده ادیان وحدانی و دیگر مکاتب بشری با نگاهی علمی و تحلیلی مورد بررسی قرار گرفته و سیر تاریخی آنها تا زمان حال دنبال می‌شود.

عوامل این برنامه شامل تهیه‌کننده و کارگردان سید مهدی حسینی و احسان منظری‌توکلی، تصویربرداران حمید مختارآبادی و مسعود محمدی، صدابردار افراسیاب پورامیری و نویسنده احسان منظری‌توکلی و دستیار تصویر قاسم بومرایی هستند.

اندیشه‌های امام راحل تبیین می‌شود

اندیشه‌های والا و آشنایی بیشتر با ابعاد مختلف زندگی حضرت امام (ره) در برنامه پیام آفتاب صدای کرمان تبیین می‌شود.

پیام آفتاب عنوان برنامه‌ای است 15 دقیقه‌ای از تولیدات صدای مرکز کرمان که با هدف آشنایی مخاطبان با ابعاد مختلف زندگی، رهنمودها و اندیشه‌های والای حضرت امام خمینی (ره) تهیه و پخش می‌شود.

صحبت‌های کارشناسی درباره شخصیت امام (ره)، معرفی کتاب‌های ایشان، خاطراتی به نقل از نزدیکان، کلام بزرگان درباره بنیانگذار انقلاب اسلامی از جمله بخش‌های برنامه پیام آفتاب است.

تهیه‌کننده و نویسنده این برنامه اسما جلال کمالی و پروین احمدی هستند.

انتهای پیام/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول