اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اوقاف سیستان‌وبلوچستان خبر داد

برگزاری همایش بزرگداشت مسجد در زاهدان

خبرگزاری فارس: مدیرکل اوقاف و امور خیریه سیستان‌ و بلوچستان گفت: به مناسبت روز جهانی مسجد، همایشی با حضور علمای شیعه و سنی در مسجد بعثت زاهدان برگزار می‌شود.

برگزاری همایش بزرگداشت مسجد در زاهدان

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه سیستان و بلوچستان، حجت‌الاسلام منصور هاشمی اظهار داشت: مسجد کانون توحید و دعوت به اتحاد است و مسجد کانون تعالی روح، اندیشه، دل و جان انسان‌ها و مرکزی برای همدلی، همبستگی، همیاری و همراهی می‌باشد، انس با مسجد تمرین زندگی در جامعه جهانی است.

وی افزود: مسجد بهترین مأمن و ملجأ آحاد مردم است و همه باید آن را به عنوان نقطه امید خود ببینند، عمران مسجد فقط به ساختن بنای زیبا و بزرگ نیست، بلکه در بازگشت به مأموریت‌های اصلی آن نهفته است که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی مساجد کشور بیش از پیش در این مسیر قرار گرفته‌اند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه سیستان و بلوچستان ادامه داد: اگر قرار باشد در عرصه اجتماع اتفاق مثبتی رخ دهد، منشأ، مدیر و پاسدار این حرکت مسجد خواهد بود و در اداره جامعه و برپایی ارزش‌های الهی، مسجد هیچ بدیلی نداشته و با وجود نهادها و مؤسسات فرهنگی متعدد هیچ سازمان دیگری نمی‌تواند از عهده ایفای نقش مساجد در جامعه برآید چرا که مسجد خانه خداست و خداوند حامی و پشتیبان آن بوده و دولت با کمال افتخار در ماه رمضان در خدمت خادمان مساجد است.

هاشمی گفت: این همایش یکم شهریورماه با حضور هیئت امناء مساجد شیعه و سنی، ائمه جماعات، کانون‌های فرهنگی مساجد و پایگاه‌های مقاومت بسیج در مساجد در مسجد بعثت زاهدان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول