اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان خبر داد

بازسازی بقاع امامزاده‌ها و مساجد در استان زنجان

خبرگزاری فارس: مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان از بازسازی و تعمیر 100 بقعه امامزاده و مسجد در استان زنجان خبر داد.

بازسازی بقاع امامزاده‌ها و مساجد در استان زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان حجت‌الاسلام علی باقری ظهر امروز در جلسه ستاد عمران روستایی استان زنجان اظهار کرد: سال گذشته اداره کل اوقاف 65 پروژه عمرانی در روستاها برای اجرا داشت.

وی همچنین با اشاره به پروژه‌های اداره کل اوقاف استان زنجان در  بخش روستایی در سال جاری افزود: امسال پروژه‌های اداره کل اوقاف استان زنجان در این بخش 61 پروژه است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان از مجموع پروژه‌های پیشنهادی این اداره کل برای سال جاری 38 مورد در زمینه احداث و تعمیر امامزاده‌ها و 23 مورد را برای عمران مساجد عنوان کرد.

وی با اشاره به اینکه از 60 پروژه برای بازسازی و تعمیر بقاع‌، امامزاده‌ها و همچنین مساجد استان زنجان افزود: از این تعداد 18 مورد مربوط به مرمت امامزاده‌های استان زنجان است.

حجت‌الاسلام باقری همچنین تعداد مساجد استان زنجان را نیز در سال جاری 23 مورد اعلام کرد.

وی در ادامه با اشاره به پروژه در نظر گرفته برای انجام مرمت، تعمیر و تکمیل پروژه‌های اداره کل اوقاف استان زنجان در زمینه روستایی افزود: در صورت تامین اعتبار 100 مسجد، امامزاده و بقعه‌ای که مقرر شده در استان زنجان تعمیر و بازسازی شود، تا دهه فجر سال جاری به پایان می‌رسد.

همچنین در ادامه این جلسه بخشدار مرکزی زنجانرود با اشاره به وجود مشکلات موجود در روستاهای زنجانرود افزود: در حال حاضر 100 درصد روستاهای این بخش مشکل آب دارند.

علی پاکمنش همچنین با اشاره به اجرای مجتمع‌ها در روستاهای بخش زنجانرود توسط آبفار استان زنجان افزود: باید قبل از انجام این پروژه‌ها اقدام فرهنگی در روستاها انجام شود.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول