اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش همدان خبر داد

اجرای طرح آموزش خانواده در مساجد برای نخستین بار در همدان

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان از اجرای طرح آموزش خانواده در مساجد برای نخستین بار در سطح استان همدان خبر داد.

اجرای طرح آموزش خانواده در مساجد برای نخستین بار در همدان

عباس حسنی‌محتشم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: با توجه به وضعیت فرهنگی در عرصه بین‌المللی و اتفاقاتی که در حوزه خانواده می‌افتد، آموزش و پرورش در بحث کلاس آموزش خانواده با رویکرد جدیدی وارد شده است.

وی ادامه داد: از جمله رویکرد‌های بحث آموزش خانواده برای پدران است که با ارائه طرحی به نام آموزش خانواده در مساجد برگزار می‌شود و بسیار مورد استقبال خانواده‌ها قرار گرفته است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان در ادامه افزود: از آن جایی که پدران به دلیل مشغله زیاد قادر نیستند در کلاس‌های آموزش خانواده شرکت کنند استان همدان این طرح را برای نخستین بار در کشور پیشنهاد و اجرا کرد که طرح بسیار موفقی بوده که در سال‌های آینده نیز به کار خود ادامه خواهد داد.

وی تصریح کرد: در این طرح پدران در ساعات نماز مغرب و عشا در مساجد حضور پیدا کرده و در کلاس‌های آموزش خانواده شرکت می‌کنند و از آن جایی که این کلاس‌ها در ساعات خوبی برگزار می‌شود و اکثریت خانواده‌ها وقت آزاد دارند مورد استقبال قرار گرفته است.

حسنی‌محتشم خاطرنشان کرد: پدران و مادران دانش‌آموزان ما باید مسلط به مسائل روز تربیتی باشند و این کلاس‌ها فرصت مناسبی است تا با مسائل مختلف فرهنگی، اجتماعی و ... آشنا شوند.

وی در پایان سخنانش با بیان نقش مهم خانواده در شکل‌گیری شخصیت دانش‌آموزان یادآور شد: آموزش خانواده در استان همدان تعطیلی ندارد چرا که این طرح با نتیجه بسیار موفق در سال‌های آینده نیز ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول