اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کنگاور:

پایگاه‌های بسیج مساجد اتاق فکر اهداف عالیه نظام باشند

خبرگزاری فارس: امام جمعه کنگاور گفت: مساجد بنیانگذار هسته اولیه حکومت اسلامی بوده و باید پایگاه‌های بسیج مساجد به اتاق فکری برای تحقق اهداف عالیه نظام تبدیل شوند.

پایگاه‌های بسیج مساجد اتاق فکر اهداف عالیه نظام باشند

به گزارش خبرنگار فارس از کنگاور ائمه جماعات، اعضا هیات امنای مساجد و فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج شهرستان کنگاور، ظهر امروز در نشست مشترکی به بیان دیدگاه‌های متقابل پرداختند.

امام جمعه کنگاور در این همایش ضمن تاکید بر لزوم تبدیل پایگاه‌های بسیج مساجد به اتاق فکری برای تحقق اهداف عالیه نظام گفت: مساجد و ائمه جماعات، از بدو ظهور اسلام تاکنون، در نشر معارف و استحکام حکومت اسلامی بسیار نقش‌آفرین بوده‌اند و می‌توان مساجد را بنیانگذار هسته اولیه حکومت اسلامی دانست.

حجت‌الاسلام محمد ایوبی تصریح کرد: در دوران دفاع مقدس، شاهد اثرگذاری شگرف مساجد در ساماندهی نیروها، به‌ویژه بسیج مردمی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بودیم.

وی با بیان اینکه مسجد و بسیج مکمل یکدیگرند و باید بین آنها تعامل و همکاری کامل باشد، گفت: مساجد، پایگاه‌های مردمی و دینی هستند و بسیج در تمام تحولات پس از انقلاب نقش‌محوری داشته، بنابراین پایگاه‌های بسیج در کنار مساجد، در حفاظت از دستاوردهای انقلاب و آرمان‌های بلند آن نقش تاثیرگذاری دارند.

فرمانده سپاه ناحیه کنگاور هم در این مراسم تاکید کرد: ارتباط بین بسیج و مساجد، به‌خصوص در دوران دفاع مقدس، بازوی کمک حال انقلاب بوده است.

فرمانده سپاه ناحیه کنگاور با بیان اینکه در حال حاضر، 17 پایگاه بسیج در سطح مساجد شهرستان کنگاور فعالند، آمادگی این ناحیه برای فعال کردن پایگاه بسیج در تمام مساجد شهرستان را اعلام کرد.

انتهای پیام/ی30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول