اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین سپاه ناحیه کازرون:

مساجد سنگرهای حفاظت در جنگ نرم هستند

خبرگزاری فارس: جانشین سپاه ناحیه کازرون گفت: مساجد در جنگ نرم سنگرهای فکری و اعتقادی هستند.

مساجد سنگرهای حفاظت در جنگ نرم هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از کازرون، شهرام افشاریان صبح امروز در نشست مشترک ائمه جماعات، مسئولان پایگاه‌های مقاومت بسیج و هیئت امنای مساجد شهر کازرون و روستاهای تابعه آن با اشاره به جمله امام راحل مبنی بر اینکه مساجد سنگر هستند، اظهار داشت: مساجد در جنگ نرم نیز سنگرهای فکری و اعتقادی هستند که روحانیت نقش فرماندهی و متولیان مسجد نیروهای ستادی و نمازگزاران، به ویژه جوانان و نوجوانان نیروهای صف آن به شمار می‌آیند.

وی با بیان اینکه امروز مسجد رسالت حفاظت، تقویت و نشر ارزش‌ها و اعتقادات اسلامی را به عهده دارد، افزود: اگر مسجد سنگر است به خاطر این بوده که سنگر نقش جان‌پناه را ایفا می‌کند.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون با بیان اینکه سنگر نقش رصد کردن وضعیت و تحرکات دشمن را ایفا می‌کند، ادامه داد: امروز متولیان مساجد با رصد تحرکات فرهنگی دشمن باید به دنبال برنامه‌ریزی برای پاتک زدن به برنامه‌های دشمن و برنامه‌های فرهنگی تهاجمی علیه او باشند.

امام جمعه موقت کازرون با اشاره به معضل بدحجابی گفت: امروز معضل بدحجابی مانند یک ویروس به جان جامعه افتاده است.

حجت‌الاسلام محمد جواد عزمی افزود: برخی افراد در ماه مبارک رمضان با نادیده گرفتن خون شهدا و مقدسات با وضعیت بد‌پوشش در انظار عمومی ظاهر می‌شوند.

مدیر حوزه علمیه کازرون نیز در این مراسم با تاکید بر تشکیل یک شورای بزرگ و مرکزی در مساجد گفت: این شورا باید شامل تمام متولیان امور مسجد باشد تا برنامه‌ها با هماهنگی و برنامه‌ریزی بهتر صورت گیرد.

حجت‌الاسلام محمود صحرایی تصریح کرد: در برخی مساجد بیشتر به مسائل عمرانی توجه می‌شود اما به بعضی امور از جمله نماز جماعت به عنوان فلسفه اصلی ساخت مسجد کمتر توجه شده است.

حجت‌الاسلام محمدحسن ظریفکار امام جماعت یکی از مساجد این شهرستان نیز با ارائه 14 راهکار و پیشنهاد فرهنگی خواستار توجه بیشتر متولیان مساجد به مسائل فرهنگی و اجتماعی محدوده مسجد شد.

همچنین مصطفی میرزاده، علیرضا شیخیان و پروانه ارجی به نمایندگی از مسئولان پایگاه‌های مقاومت بسیج مساجد به ارائه نظرات خود پرداختند.

انتهای پیام/ز20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول