اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور تربیت نونهالان با تعالیم اسلامی

طرح مهد مساجد در زاهدان اجرا می‌شود

خبرگزاری فارس: فرمانده حوزه مقاومت بسیج زکیه (س) زاهدان گفت: به منظور تربیت نونهالان با مفاهیم و تعالیم اسلامی، طرح مهد مساجد در شهرستان زاهدان به اجرا درمی‌آید.

طرح مهد مساجد در زاهدان اجرا می‌شود

سارا ابراهیمیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: طرح مهد مساجد یکی از برنامه‌های کلیدی سپاه پاسداران برای تربیت نونهالان با مفاهیم و تعالیم اسلامی است که این طرح توسط حوزه مقاومت زکیه (س) زاهدان اجرا می‌شود.

وی افزود: یکی از برنامه‌های مهم جامعه اسلامی، تربیت نونهالان و فرزندان بر اساس مفاهیم قرآنی و همچنین تربیت خاص فرزندان طبق تعالیم دینی، اعتقادی و انقلابی است به همین منظور طرح مهد مساجد با هدف پیاده‌کردن این اهداف در جامعه اجرا می‌شود.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج زکیه (س) زاهدان بیان کرد: منظور از برگزاری این طرح، ایجاد فضایی مناسب برای ارزش‌های دینی، انقلابی و همچنین فراهم‌کردن مکانی برای والدین به منظور تربیت دینی نونهالان است.

ابراهیمیان تصریح کرد: در مرحله نخست این طرح، کلاس‌هایی برای نونهالان سه تا پنج سال برگزار که در این کلاس‌ها مفاهیمی چون شعر، قصه، کتابخوانی و… به صورت قرآنی آموزش داده می‌شود.

وی اضافه کرد: مرحله دوم در مقطع پیش‌دبستانی به اجرا درمی‌آید که ثبت‌نام از اول مهر ماه آغاز می‌شود.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج زکیه (س) زاهدان افزود: ثبت‌نام در این کلاس‌ها برای عموم آزاد است و همه شهروندان می‌توانند از مزایای این طرح بهره‌مند شوند.

ابراهیمیان گفت: طرح مهد مساجد با همکاری بسیج جامعه زنان و مکتب قرآن حوزه مقاومت زکیه (س) در پایگاه شهیده برگزار می‌شود.

انتهای پیام/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول