اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت والیبال گلستان خبر داد

قهرمانی تیم‌های والیبال گلستان در منطقه سه کشور

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت والیبال استان گلستان گفت: تیم‌های والیبال گلستان قهرمان منطقه سه کشور شدند.

قهرمانی تیم‌های والیبال گلستان در منطقه سه کشور

علیرضا نورانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: مسابقات قهرمانی والیبال امیدهای منطقه سه که از 21 تیرماه سال جاری در شهر زاهدان آغاز شد با قهرمانی تیم والیبال گلستان به پایان رسید.

وی تصریح کرد: این مسابقات که با حضور تیم‌های مطرح منطقه نظیر مازندران و خراسان‌رضوی آغاز شده بود با قهرمانی تیم گلستان به پایان رسید و به عنوان تیم اول منطقه به مسابقات نهایی قهرمان کشور راه پیدا کرد.

رئیس هیئت والیبال استان گلستان خاطر نشان کرد: در آخرین روز مسابقات تیم گلستان با نتیجه سه بر صفر تیم سیستان و بلوچستان میزبان مسابقات را شکست داد و به قهرمانی این گروه رسید و تیم‌های خراسان‌رضوی و مازندران مقام‌های بعدی را کسب کردند.

نورانی متذکر شد: پیش از این نیز تیم والیبال جوانان گلستان به عنوان مقام قهرمانی منطقه‌ سه که مسابقات آن در شاهرود استان سمنان به پایان رسید راه پیدا کرده بود و تیم‌های مازندران، سمنان و خراسان‌رضوی مقام‌های بعدی را کسب کردند.

این مسئول اذعان داشت: با توجه به دسته‌بندی استان‌ها در مسابقات سال 1392 با مقام‌های به مدت آمده تیم‌های جوانان و امیدهای گلستان به همراه سایر استان‌های مطرح در والیبال مسابقات خود را از ابتدای سال 1392 در دسته اول کشور به انجام خواهند رساند.

انتهای پیام/ن30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول