اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با بهره‌برداری از مجتمع‌های ورزشی صورت می‌گیرد

رشد بی‌سابقه سرانه‌های ورزشی در ورامین

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان ورامین گفت: با بهره‌برداری از مجموعه‌های ورزشی بسیار، شهرستان ورامین به زودی شاهد رشد بی‌سابقه در سرانه فضای ورزشی از بدو تاسیس تاکنون خواهد بود.

رشد بی‌سابقه سرانه‌های ورزشی در ورامین

مصطفی زاهدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران، با اعلام این خبر گفت: با پایان یافتن پروژه‌های ورزشی در دست اقدام، این بخش به زودی از لحاظ سرانه فضای ورزشی به شرایط آرمانی می‌رسد.

رئیس اداره ورزش و جوانان ورامین افزود: بعد از ساخت مجموعه استخر نمونه که به همت بخش خصوصی صورت پذیرفت و همچنین افتتاح پیست اسب‌سواری شمس‌آباد، هم اکنون در حال ساخت چندین مکان مجهز ورزشی دیگر در بخش جواد‌آباد هستیم.

وی ادامه داد: استخر نمونه در مساحت یک هزار و 500 متر و با به کارگیری از کادری مجرب در حال خدمت‌رسانی به علاقه‌مندان شنا بوده و مجموعه سوارکاری نیز با مساحتی بالغ بر یک هزار و 500 متر و با وجود 20 راس اسب و یک مربی ماهر، علاوه بر آماده کردن شرایط تفریحی و ورزشی برای علاقه‌مندان به این رشته، آموزش را در دستور کار خود قرار داده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان ورامین اظهار داشت: ساخت سالن ورزشی چند منظوره در روستای زواره‌ور با اعتبار 500 میلیون تومان تا پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد که این می‌تواند خبر خوشی برای اهالی این منطقه باشد.

زاهدی عنوان کرد: با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان تهران، سالن ورزشی حصار حسن‌بیک که از سال 1387 آغاز به کار کرده و تاکنون 60 درصد پیشرفت فیزیکی داشته تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: زمین چمن جوادآباد نیز تا اواخر نیمه اول سال جاری آماده استفاده علاقه‌مندان به رشته فوتبال می‌شود.

زاهدی تصریح کرد: با بهره‌برداری از مجموعه‌های مورد نظر، بخش جوادآباد به زودی شاهد رشد بی‌سابقه در سرانه فضای ورزشی از بدو تاسیس تاکنون خواهد بود و این امر می‌تواند منجر به ارتقای ورزش و معرفی قهرمانان به کشور شود.

انتهای پیام/ب20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول