اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل باشگاه سایپای البرز:

برای تداوم موفقیت ورزشکاران ایرانی باید برنامه‌ریزی داشت

خبرگزاری فارس: مدیر عامل باشگاه فرهنگ و ورزشی سایپای البرز گفت: برای تداوم موفقیت‌های بی‌نظیر کاروان ورزشی ایران باید برنامه‌ریزی کارشناسی داشته باشیم.

برای تداوم موفقیت ورزشکاران ایرانی باید برنامه‌ریزی داشت

پرویز حیدری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج درباره عملکرد ورزشکاران ایرانی در المپیک 2012 لندن گفت: در این دوره از رقابت‌های شاهد بودیم که ورزشکاران ایرانی با تمام وجود مبارزه کرده و توانستند دل‌ بسیاری از مردم را شاد کنند.

مدیر عامل باشگاه فرهنگ و ورزشی سایپای البرز تصریح کرد: کسب چهار مدال طلا، پنج نقره و سه برنز اقدام بی‌نظیری بوده که حاصل تلاش ورزشکاران ایرانی و مدیریت کلان ورزش کشور است.

وی در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس در کرج مبنی بر اینکه برای تداوم این موفقیت‌ها باید چه اقداماتی انجام دهیم؟ گفت: ورزش امروز در جهان به صورت علمی پیگیری می‌شود و باید ابزارهای متعددی در کنار هم قرار گیرد تا شاهد کسب مدال و موفقیت در مجامع و رقابت‌های مهم و حساسی چون المپیک باشیم.

این مسئول تاکید کرد: به طور قطع هیچ ورزشکاری نمی‌تواند به صورت اتفاقی و شانسی در المپیک مدال کسب کند، چرا که تمام کسانی که در این رقابت‌های حساس و مهم حاضر می‌شوند، سال‌ها زحمت کشیده و تلاش کرده‌اند و بهترین‌های هر رشته در المپیک به میدان می‌روند.

حیدری با تقدیر از جامعه ورزشی کشور، مدیریت عالی ورزش و بالاخره ورزشکاران و مربیان حاضر در المپیک لندن ادامه داد: کسب رتبه 17 در میان تمام کشورهای جهان و در حالی که بالاتر از بسیاری از کشورهای صنعتی و پیشرفته قرار گرفتیم، به طور قطع مهم و ارزشمند است.

وی متذکر شد: البته از امروز باید به فکر چهار سال دیگر باشیم و اگر می‌خواهیم در المپیک برزیل نیز مانند امروز سربلند و خوشحال باشیم، باید از امروز برنامه‌ریزی صحیحی در تمام رشته‌ها انجام دهیم تا چهار سال دیگر ثمره آن را ببینیم.

مدیر عامل باشگاه فرهنگ و ورزشی سایپای البرز در پایان تاکید کرد: بهره‌مندی از برنامه‌ریزی صحیح و تلاش بی‌وقفه عواملی است که موفقیت کاروان ورزشی ایران در المپیک لندن را تداوم خواهد داد.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول