اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خرم‌بید:

اعمال سلیقه‌ها مانع گسترش ورزش در خرم‌بید شده‌ است

خبرگزاری فارس: فرماندار خرم‌بید گفت: اعمال سلیقه‌ها در هیئت‌های ورزشی مانع گسترش ورزش در این شهرستان شده ‌است.

اعمال سلیقه‌ها مانع گسترش ورزش در خرم‌بید شده‌ است

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی فرمانداری خرم بید، داوود ایوبی در جلسه شورای ورزش شهرستان خرم‌بید اظهار داشت: اگر روحیه جوانان را تقویت کنیم، نشاط و بالندگی افزایش یافته و منجر به ارتقای این شهرستان می‌شود.

فرماندار خرم‌بید افزود: مسئولان باید اجازه دهند جوانان در عرصه‌های مختلف حضور فعال داشته باشند و درد و دل آنان را با گوش جان بشنوند.

وی افزود: شورای ورزش خرم‌بید باید ظرفیت‌های موجود در این شهرستان و استعدادهای درخشان را شناسایی کرده و برای استفاده از آنها و بالفعل کردن ظرفیت‌ها برنامه‌ریزی کند.

ایوبی از برخی اعمال سلیقه‌ها در هیئت‌های ورزشی این شهرستان انتقاد کرد و گفت: جای تاسف است در محیطی ورزشی که باید میدانی برای پهلوان‌پروری باشد با اعمال برخی سلیقه‌‌ها و نظرات شخصی فرصت ارتقای جوانان و بروز استعدادها از دست می‌‌رود.

رئیس شورای اداری شهرستان خرم‌بید ادامه داد: خرم‌بید از شهرستان‌هایی به شمار می‌رود که در زمینه سالن‌های ورزشی هیچ‌گونه مشکلی ندارد و چهار ناحیه شهری خود را پوشش داده و استفاده بهینه از این امکانات نیازمند همدلی، همراهی و برنامه‌ریزی جدی است.

وی گفت: رئیس اداره ورزش و جوانان این شهرستان به عنوان متولی اصلی ورزش باید تمام هیئت‌ها را در کنار یکدیگر جمع کرده و با رویکرد مناسب برخی از موازی‌کاری‌ها را حذف و آینده هیئت‌ها را هدفمند کند.

انتهای پیام/ز30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول