اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ایرانشهر:

راهپیمایی روز قدس هدیه‌ای به ملت فلسطین است

خبرگزاری فارس: فرماندار ایرانشهر گفت: راهپیمایی روز قدس در آستانه عید سعید فطر، هدیه‌ای به ملت مظلوم فلسطین است.

راهپیمایی روز قدس هدیه‌ای به ملت فلسطین است

رحمدل بامری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به فرمان تاریخی امام خمینی (ره) به عنوان روز جهانی قدس نام گذاری شده و هرسال مردم کشورهای اسلامی برای دفاع از حقوق مردم مظلوم فلسطین به راهپیمایی می پردازند.

وی افزود: در شرایط کنونی با بیداری اسلامی همه توطئه‌های دشمن علیه مسلمانان و ملت فلسطین نقش بر آب شده است.

فرماندار ایرانشهر بیان داشت: با توجه به تحرکات رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین، بر همه ما تکلیف است که بعنوان یک ایرانی و مسلمان در این روز حضوری گسترده داشته باشیم، زیرا سبب دلگرمی تمام مسلمانان می‌شود.

وی ادامه داد: رژیم صهیونیستی می‌خواهد فلسطین کشور مسلمانان را به یک منطقه یهودی‌نشین تبدیل کند و ما برای جلوگیری از این حرکت و حمایت از ملت فلسطین روز قدس به راهپیمایی می‌پردازیم.

بامری گفت: راهپیمایی مردم ایران همچون هدیه‌ای است که در آستانه عید سعید فطر به ملت فلسطین تقدیم شده و همچون خاری بر چشم دشمنان جهان اسلام به ویژه رژیم صهیونیستی است.

وی اضافه کرد: جمهوری اسلامی ایران به لحاظ اینکه پرچمدار مبارزه با رژیم صهیونیستی و استکبار در جهان است از این رو ملت‌های مظلوم دنیا به علت خوی مبارزه‌طلبانه ایران در دفاع از حقوق مظلومان، قلب‌های خود را با این کشور پیوند داده‌اند.

فرماندار ایرانشهر خاطرنشان کرد: در ایرانشهر نیز تاکنون دو جلسه هماهنگی برای هرچه با شکوه برگزار شدن راهپیمایی روز قدس انجام شده و آحاد مردم از جمله بازاریان، اساتید، دانشجویان، مسئولان و ... در این انتفاضه حق علیه باطل شرکت کرده و از مقابل فرمانداری تا مقابل مسجد آل رسول (ص) ایرانشهر به راهپیمایی و سردادن شعارهای ضد استکباری می پردازند.

انتهای پیام/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول