اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بوشهر:

جایگاه قرآنی ایران در طول تاریخ بی‌نظیر بوده است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: قرآن در ایران اسلامی به جایگاه واقعی خود رسیده است که این جایگاه در طول تاریخ بی‌نظیر است.

جایگاه قرآنی ایران در طول تاریخ بی‌نظیر بوده است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر آیت‌الله غلامعلی صفایی‌بوشهری صبح امروز در همایش سپاه، وحدت و قرآن که با حضور استاندار و سایر مسئولان در حسینه عاشقان ثارالله برگزار شد اظهار داشت: استان بوشهر در یک فضای همدلی و دارای پیشینه دینی همواره در خط قرآن و ولایت بوده و هست که مورد زبانزد در کل کشور است.

صفایی‌بوشهری با بیان اینکه سپاه پاسداران در همه مراحل انقلاب اسلامی پرچمدار در پرتو بصیرت و ولایتمداری بوده است، گفت: سپاه، بسیج، روحانیت و مسئولان در یک فضای صمیمی زیر سایه ولایت و رهبری با ساختار قرآنی حرکت می‌کنند.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی تنها نظام ولایی دارای مشروعیت است، تصریح کرد: در جهان تنها نظام سیاسی ایران دارای نظامی مشروع است چون طبق آیات قرآن کریم در خط ولایت است.

امام جمعه بوشهر تدبر در قرآن کریم را یک ضرورت دانست و افزود: قرآن مراحل مختلفی دارد که تنها با قرائت و تفسیر متوقف نمی‌شود بلکه عمل به آن و تدبر در آن می‌تواند ایمان انسان را قوی و به اهداف الهی نزدیک کند.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر نیز با بیان اینکه سپاه با محوریت ولایت توانمند است گفت: سپاه مجموعه توانمندی است که در امنیت، سازندگی و مقابله با تهدیدات دشمن فعالیت می‌کند.

سردار فتح‌الله جمیری ظرفیت بسیج و سپاه را بی‌نظیر دانست و گفت: این ظرفیت در وحدت، توسعه و پیشرفت استان نقش ویژه‌ای دارد و مسئولان این دو نهاد ولایی باید در همین مسیر گام بردارند.

وی ضمن برشمردن فضیلت‌های ماه مبارک رمضان خاطر نشان کرد:‌ برگزاری محفل‌های قرآنی در استان بوشهر بی‌نظیر است که با محوریت ولایت و اتحاد مسئولان و مردم روزبه‌روز بیشتر می‌شود.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول