اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 4 ماهه امسال

25 قلم کالای وارداتی غیرمجاز از خوزستان مرجوع شد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره صادرات و واردات استاندارد خوزستان گفت: در چهار ماهه نخست امسال از ورود 25 قلم کالا به ارزش 210 هزار و 497دلار به دلیل مغایرت با استاندارد جلوگیری شد.

25 قلم کالای وارداتی غیرمجاز از خوزستان مرجوع شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز به نقل از روابط عمومی اداره کل استاندارد خوزستان، سیما پشم فروش اظهار داشت: بیشتر این کالا‌ها ساخت کشور چین و مبدأ حمل آنها نیز چین بوده است.

وی این کالا‌ها را شامل لاستیک فرغون، آچار فرانسه و شلاقی با نام تجاری VERSEK، ابزار آلات با نام تجاری B&K، صندلی، تیر آهن، اسباب بازی، موتور لباسشویی و خشک کن، لامپ LED، قطعات کامپیو‌تر کی برد با نام تجاری SOMIC، کی برد با نام تجاری VAIO، لامپ W60 و W100 با نام تجاری PHILIPS، ترانس جوش، لوازم برقی خانگی، سشوار و حالت دهنده مو با نام تجاری GAMAR A K&M، بخارشور با نام تجاری PERSIA، موم داغ کن با نام تجاری MALIN و کولر با نام تجاری IMARFLEX، چرخ گوشت، وایر شمع با نام تجاری ELEPA، ظروف نعلبکی با نام تجارتی BETONY، ظروف جا ادویه و سس خوری با نام تجارتی ROMAN، مداد رنگی، صنایع نساجی و چرم و کفش و فرم عینک با نام تجارتی مصفا عنوان کرد.

پشم فروش اعلام کرد: در راستای اجرای قانون اصلاح قوانین و مقررات سازمان ملی استاندارد ایران به ویژه ماده 4 و تبصره‌های ذیل ماده 6 قانون سازمان به منظور حمایت از مصرف کنندگان داخلی و جلوگیری از ورود کالاهای نامرغوب خارجی، این اداره کل بر همه اقلام وارداتی مشمول مقررات استاندارد اجباری که قصد ترخیص از گمرکات خوزستان را دارند نظارت می‌کند.

وی تأکید کرد: اداره کل استاندارد خوزستان تنها در صورت انطباق با استانداردهای ملی و یا استانداردهای مورد قبول، مجوز ورود به کشور برای کالاهای صادراتی را صادر می‌کند در غیر این‌صورت همه محموله‌های نامرغوب خارجی و غیر استاندارد باید مرجوع شوند.

انتهای پیام/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول