اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل تیم فوتبال ساحلی ساری خبر داد

حضور 16 تیم در فصل جدید لیگ برتر فوتبال ساحلی

خبرگزاری فارس: مدیرعامل تیم فوتبال ساحلی فائزکاران فرح‌آباد ساری از حضور 16 تیم در فصل جدید لیگ برتر خبر داد و گفت: برای شرکت در لیگ برتر با هزینه شخصی وارد مسابقات می شویم.

حضور 16 تیم در فصل جدید لیگ برتر فوتبال ساحلی

علیرضا هوشیار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: تیم فائزکاران فرح آباد ساری سه سال در لیگ برتر فوتبال ساحلی حضور دارد که در این مدت هیچ کمکی مالی از طرف سازمان‌ها به این تیم نشده است.

وی افزود: این تیم غیردولتی و بازیکنانش هم جوان و بومی بوده که قرارداد این بازیکنان کاملا از طرف بخش خصوصی پرداخت می‌شود.

مدیرعامل فائزکاران فرح‌آباد ساری در ادامه گفت: بیشتر بازیکنان تاثیرگذار سال گذشته تیم حفظ و در کنار بازیکنان خوب پارسال چند بازیکن باتجربه برای حضور در لیگ در این تیم اضافه می‌شوند.  

هوشیار از حضور 16 تیم در فصل جدید لیگ برتر فوتبال ساحلی باشگاه‌های کشور خبر داد و یادآور شد: در فصل جاری 16 تیم در دو گروه هشت تیمی به‌صورت رفت و برگشت با هم رقابت می‌کنند.

وی تصریح کرد: تیم فائزکاران فرح‌آباد ساری در فصل جاری با تیم‌های شهرداری تبریز، فردوسی مشهد، لسمان بندر انزلی، کشاورز رودسر، قوی سپید انزلی، استیل آذین سمنان و ملوان بندر گز هم‌گروه است.

مدیرعامل فائزکاران فرح‌آباد ساری گفت: هفته نخست این مسابقات از ششم شهریور برگزار می‌شود که در این روز در ساحل ساری میزبان فردوسی مشهد هستیم.

هوشیار از حضور بازیکنانی مانند افشین امیدی، حبیب منتظری، سهیل نوحی، محسن حمیدی، محمود علیجانی، مهدی کارگر، مجتبی رمضانعلی تبار و صادق باقریان نام برد و اظهار داشت: با بازیکنان جوان و بومی این تیم همچون سال گذشته مدعی لیگ خواهد بود.

وی در پایان افزود: تیم فائزکاران فرح‌آباد ساری برای حضور در لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور در حال حاضر مشغول یارگیری است تا با آمادگی بیشتر راهی رقابت‌های لیگ شود.

 نتهای‌ پیام/و20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول