اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت سه‌گانه استان اصفهان:

استخر برای تمرین شنا در اختیار نداریم

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت سه‌گانه استان اصفهان گفت: استخر برای تمرین رشته شنا در اختیار ورزشکاران سه‌گانه اصفهانی قرار ندارد و سه‌گانه‌کاران مجبورند با تهیه بلیط به استخر بروند.

استخر برای تمرین شنا در اختیار نداریم

رضا رهنما امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان، اظهار کرد: تیم‌های سه‌گانه استان اصفهان در رده‌های سنی مختلف مشغول تمرین برای شرکت در مسابقات قهرمانی کشور که قرار است از 17 تا 21 شهریورماه سال جاری در بهشهر مازندران برگزار شود، هستند.

وی تاکید کرد: هم‌چنین قرار است برای نخستین بار در کشور رقابت‌های دوگانه قهرمانی کشور در 7 مهرماه و پس از مسابقات سه‌گانه قهرمانی کشور با حضور تمام رده‌های سنی در استان گیلان برگزار شود که از استان اصفهان نیز در هر چهار رده سنی (نوجوانان، جوانان، امید و بزرگ‌سالان) به این مسابقات تیم اعزام می‌شود.

رئیس هیئت سه‌گانه استان اصفهان با اشاره حمایت مالی موسسه مالی و اعتباری فردوسی از سه‌گانه‌کاران استان اصفهان گفت: با صحبت‌هایی که با این موسسه در استان داشته‌ایم قرار شد ورزشکاران رشته سه‌گانه در رده سنی جوانان تحت پوشش این موسسه قرار بگیرند.

وی ادامه داد: همچنین با صحبت‌هایی نیز که با باشگاه فرهنگی ورزشی ریف انجام داده‌ایم قرار شده نونهالان و نوجوانان این رشته تحت حمایت این باشگاه قرار بگیرند.

رهنما با اشاره به مشکلات این رشته افزود: در حال حاضر استخر برای تمرین شنا در اختیار نداریم و ورزشکاران سه‌گانه برای تمرین مجبورند با خریدن بلیط به استخر سازمان آب و فاضلاب بروند.

انتهای پیام/ح30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول