اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کهگیلویه خبر داد

آمادگی کامل مردم کهگیلویه برای حضور یکپارچه در روز قدس

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان کهگیلویه از آمادگی کامل مردم کهگیلویه برای حضور یکپارچه در روز قدس خبر داد.

آمادگی کامل مردم کهگیلویه برای حضور یکپارچه در روز قدس

سید ناصر رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه اظهار داشت: نام‌گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس نشانه‌ای از نبوغ و آینده‌نگری امام راحل بود.

فرماندار کهگیلویه ابراز داشت: با توجه به موج بیداری کشورهای اسلامی منطقه و مظلومیت شیعیان بحرین همه ما وظیفه داریم در این مراسم باشکوه جهت حمایت از مردم فلسطین شرکت کنیم.

رضایی تصریح کرد: روز قدس متعلق به همه ملت‌های اسلامی است و امروزه اهمیت آن نسبت به سال‌های گذشته با توجه به بیداری مردم جهان بر ضد استکبار و صهیونیست چند برابر است.

وی با اشاره به اینکه راهپیمایی امسال روز قدس از سایر سال‌ها متمایز است، گفت: روز قدس روز انزجار عمومی از غاصبان فلسطین و دفاع از اسلام و ارزش‌های والای انسانی است.

فرماندار کهگیلویه افزود: امسال در شرایطی روز قدس را برگزار می‌کنیم که تهاجم سازمان یافته تروریست‌ها به سرکردگی عربستان، قطر و ترکیه برای شکستن مقاومت اسلامی به ویژه خط مقدم مبارزه با اسرائیل به میدان آمده‌اند.

رضایی هدف تروریست‌ها و سران عرب را از بین بردن مقاومت در برابر صهیونیست‌ها دانست و تاکید کرد: حضور در راهپیمایی امسال روز قدس مشت محکمی بر دهان مستکبران و باعث تقویت قدس و مقاومت خواهد بود.

فرماندار کهگیلویه با اشاره به ضرورت مساعدت همه دستگاه‌ها و نهادها در برگزاری باشکوه روز قدس گفت: از همه اقشار جامعه به خصوص جوانان و اصناف دعوت می‌کنیم تا بار دیگر شکوه و عزت مردم ولایی و روزه‌دار کهگیلویه را در دفاع از مستضعفین و مقابله با استکبار جهانی به نمایش بگذارند.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول