اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سمنان:

روز قدس یک جریان‏سازی فرهنگی و سیاسی است

خبرگزاری فارس: فرماندار سمنان گفت: روز قدس تنها یک نامگذاری نبود بلکه یک جریان‏سازی فرهنگی و سیاسی است.

روز قدس یک جریان‏سازی فرهنگی و سیاسی است

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حسن سعدالدین امروز با صدور بیانیه‏ای در آستانه راهپیمایی روز جهانی قدس اظهار داشت: بار دیگر در موسم ماه ضیافت‏الله که در آن قلوب تمامی مسلمین جهان لبریز از عشق و محبت به یکتای هستی بوده، اذهان تمامی انسان‏های آزاده و عدالت‏خواه به سوی قدس، قبله‌گاه اول شریعت حضرت محمد(ص) معطوف شده است.

وی ضمن دعوت مردم شریف و شهیدپرور شهرستان سمنان همپای سایر اقشار ملت با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس امسال که همگام با رویداد بیداری اسلامی در جهان اسلام است، بار دیگر حمایت خود را از آرمان‏های ملت مظلوم فلسطین اعلام کرد.

فرماندار سمنان در بخشی از این بیانیه آورده است: ابتکار هوشمندانه حضرت امام خمینی(ره) در نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس تنها یک نامگذاری نبود بلکه یک جریان‏سازی فرهنگی سیاسی و ترسیم یک راهبرد سرنوشت‏ساز در روند مقاومت اسلامی مردم مظلوم و بی‏دفاع فلسطین برای جهان اسلام بود.

سعدالدین اضافه کرد: امروز به‏رغم تلاش گسترده و دیرین قدرت‏های استکباری حامی رژیم صهیونیستی، مسئله فلسطینی از حصار عربی و رویکرد قومیتی خارج و با رویکردی دینی به مسئله اول جهان اسلام و بلکه آحاد حق‏طلبان و آزادی‏خواهان جامعه بشری تبدیل شده است.

وی تصریح کرد: با شکستن باور شکست‏ناپذیری اسرائیل در جنگ‏های 33 روزه و 22 روزه، این رژیم جعلی منفور بیش از هر زمان دیگری در سراشیبی سقوط قرار گرفته است و دیر نخواهد بود روزی که مسلمین شاهد نابودی این غده سرطانی از جغرافیای امت اسلامی باشند.

فرماندار سمنان در پایان این بیانیه اعلام کرده است: مردم ولایت‏مدار و شهیدپرور شهرستان سمنان در روز جمعه همگام با مردم ایران اسلامی در راهپیمایی باشکوه روز قدس شرکت کرده و با مشت‏های گره کرده شعار «مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل» سر می‌دهند.

سعدالدین همچنین از مردم شهیدپرور، قدرشناس و عدالت‏طلب ایران اسلامی دعوت کرد با حضور گسترده و پرشور دراین راهپیمایی، پاسخ قاطعانه‌ای به جنایات رژیم اشغالگر قدس و مدعیان دروغین دموکراسی و حقوق بشر بدهند و مایه دلگرمی و قوت قلب مبارزان فلسطینی، لبنانی، سوری و مردم مسلمان میانمار باشند و پایه‌های متزلزل رژیم صهیونیستی را در هم کوبند.

انتهای پیام/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول