اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تعاون روستایی بویین زهرا اعلام کرد

جذب 800 میلیون ریالی تسهیلات روستایی در بویین زهرا

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان بویین زهرا گفت: 800 میلیون ریال تسهیلات بانکی برای توسعه روستایی این شهرستان در سال گذشته جذب شد.

جذب 800 میلیون ریالی تسهیلات روستایی در بویین زهرا

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا استان قزوین، علی محمدزادگان صبح امروز در جلسه توسعه بخش کشاورزی روستایی شهرستان بویین زهرا با بیان اینکه در سال 90 بیش از 800 میلیون ریال از منابع بانکی برای روستاییان این شهرستان جذب شده است، اظهار کرد: توسعه بخش‌های مهم کشاورزی و دامپروری روستایی از مهم‌ترین برنامه‌های اداره تعاون روستایی در سراسر کشور در راستای کاهش نرخ بیکاری و همچنین توسعه اشتغال‌زایی است.

رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان بویین زهرا با اشاره به لزوم حمایت ویژه‌تر نهاد‌های دولتی از اقشار روستایی و محروم جامعه افزود: تلاش برای اجرای طرح‌های مشترک عمرانی و توسعه‌ای در نقاط مختلف روستایی لازم است که در سرلوحه برنامه‌ها قرار داشته باشد و مجدانه پیگیری شود.

وی با بیان اینکه میزان رشد و پیشرفت طرح‌های کشاورزی در روستاها در این شهرستان افزایش بسیار چشمگیری داشته است، تصریح کرد: ضرورت دارد تا در شرایط فعالیت کشور دولت با افزایش تعاونی‌ها و ستاد‌های ویژه توسعه روستایی، عرصه را برای شتاب بیشتر خدمات‌رسانی و امدادرسانی به روستاییان محروم در سراسر کشور مهیا کند.

رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان بویین زهرا سیاست‌های دولت در حوزه‌ تعاونی‌ها و توسعه این بخش را کلان و بسیار ارزشمند توصیف کرد و افزود: اگر شهروندان نیز تعامل لازمه را با دولت خدمتگزار داشته باشند بی‌شک توسعه در مناطق محروم و آسیب‌ها دیدی روستایی تداوم بیشتری می‌یابد.

محمدزادگان حضور جوانان و نخبگان در عرصه‌های سازندگی و ساخت روستاها و مناطق کمتر توسعه‌یافته را از برکات استقرار نظام اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: تاکنون چندین هزار طرح کوچک و بزرگ روستایی با همکاری بسیج سازندگی در کشور به بهره‌برداری رسیده است.

وی ادامه داد: در سال جاری نیز تعامل بسیار خوب و سازنده‌ای بین تعاونی‌ها و واحد‌های عمرانی این شهرستان در راستای تسهیل در خدمات‌رسانی به روستاییان بویین زهرا وجود دارد.

رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان بویین زهرا بیان کرد: به‌ کارگیری ظرفیت حد‌اکثری کشور گامی مؤثر در راستای توسعه روستاها و بخش‌های محروم است.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول