اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل مسکن و شهرسازی آذربایجان‌غربی خبر داد

پایان آسفالت 300 کیلومتر راه روستایی آذربایجان‌غربی در سال جاری

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: امسال آسفالت 300 کیلومتر راه روستایی آذربایجان‌غربی به اتمام می‌رسد.

پایان آسفالت 300 کیلومتر راه روستایی آذربایجان‌غربی در سال جاری

خلیل محبت‌خواه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: آسفالت 160 کیلومتر راه روستایی اتمام یافته است و تا پایان سال جاری 300 کیلومتر دیگر از راه‌های روستایی استان آسفالت می‌شوند.

وی با بیان اینکه ظرفیت‌های متعددی در این حوزه داریم، تصریح کرد: می‌توانیم این میزان را تا 700 کیلومتر نیز افزایش دهیم که در این راستا نیازمند واگذاری اعتبارات لازم هستیم.

محبت‌خواه با تاکید بر واگذاری اعتبار لازم برای اجرای پروژه‌ها در زمان‌های تعیین شده، خاطرنشان کرد: بدون در نظر گرفتن ردیف اعتباری، هیچ پروژه‌ای در بخش راه و شهرسازی اجرا نمی‌شود.

وی اعلام کرد: در این زمینه سیاست جدید مدیریتی اعمال کرده‌ایم چرا که با آغاز عملیات اجرایی پروژه‌ها و عدم تخصیص به موقع اعتبارات، این طرح‌ها با مشکل مواجه می‌شوند و پروژه‌ها نیمه تمام می‌مانند.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی اعلام کرد: اگر 30 درصد اعتبار پروژه در آغاز عملیات اجرایی تخصیص نیابد عملیات اجرایی آن پروژه را آغاز نمی‌کنیم.

محبت‌خواه گفت: اگر اعتبار مشخصی برای پروژه‌ها در نظر گرفته نشود اجرای پروژه را قبول نمی‌کنیم.

وی با بیان اینکه اتمام پروژه‌های عمرانی نیمه تمام در اولویت قرار دارند، اظهار داشت: در بخش راه‌های اصلی و روستایی به دنبال اصلاح و مرمت راه‌ها هستیم و در این راستا تعهداتی برای این اداره کل ایجاد شده است که در حال ساماندهی این امور هستیم.

محبت‌خواه اعلام کرد: در یک ماه گذشته با سیاست‌های جدید اجرایی 20 تا 30 درصد بدهی‌های این اداره کل را پرداخت کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه در ماه‌های گذشته کارگاه‌های راه‌سازی تعطیل بودند، تصریح کرد: فعال‌سازی کارگاه‌ها و ماشین‌آلات در حال سکون از جمله اقداماتی است که در یک ماه گذشته در این اداره کل انجام گرفته است.

انتهای پیام/و20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول