اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل شرکت مخابرات آذربایجان‌غربی خبر داد

واگذاری اینترنت پرسرعت به 250 روستا در آذربایجان‌غربی

خبرگزاری فارس: مدیرکل شرکت مخابرات آذربایجان‌غربی گفت: 250 روستا در آذربایجان‌غربی از امکانات واگذاری اینترنت پرسرعت بهره‌مند می‌شوند.

واگذاری اینترنت پرسرعت به 250 روستا در آذربایجان‌غربی

بهمن اسمعیل‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با بیان اینکه در حوزه ارتباطات، شرکت مخابرات آذربایجان‌غربی خدمات مورد نیاز شهروندان را به روز واگذار می‌کند، اظهار داشت: اینترنت پرسرعت یکی از شاخص توسعه‌یافتگی هر کشور محسوب می‌شود که شرکت مخابرات استان امروز با 46 هزار مشترک اینترنت پرسرعت یکی از مدعیان این سرویس در کشور است و دارای رتبه‌ سوم کشوری در این زمینه است.

وی با بیان اینکه فاز اول واگذاری اینترنت پرسرعت برای نخستین بار در 153 روستا در آذربایجان‌غربی انجام گرفت، افزود: در فاز دوم 95 روستا زیر پوشش اینترنت پرسرعت قرار گرفت.

اسمعیل‌زاده با تاکید بر گسترش امکانات مخابراتی در روستاها‌ تصریح کرد: در حال حاضر 250 روستا در استان دارای امکانات واگذاری اینترنت پرسرعت هستند.

مدیرکل شرکت مخابرات آذربایجان‌غربی با اشاره به امکانات GSM روستایی و تعریف رومینگ این شبکه گفت: همه نقاط استان دارای ارتباطات پوشش همراه اول است و پوشش همراه در جاده‌های فرعی و اصلی استان به 100 درصد رسیده است.

وی با اشاره به نوسازی شبکه همراه اول گفت: شبکه جدید با قابلیت واگذاری 2میلیون شماره همراه اول، 35 درصد ظرفیت شبکه همراه اول افزایش پیدا کرده و با نصب تعداد 180 سامانه BTS در استان در حوزه ارتباطات سیار شبکه یکپارچه با کیفیت پوشش مناسب ایجاد شده که در سال گذشته رتبه پنج کشوری را در حوزه ارتباطات سیار مختص استان دارد.

اسمعیل‌زاده از راه‌اندازی 507 دفتر پیشخوان دولت برای دسترسی سریع مردم این مناطق به خدمات دولت تاکنون خبر داد و گفت: درآمد دفاتر روستایی بسیار پایین‌تر از درآمد دفاتر شهری بوده و متصدیان این دفاتر در معیشت با مشکلات جدی مواجه بوده که نیازمند برنامه‌ریزی دقیق و اصولی در این زمینه هستیم.

مدیرکل شرکت مخابرات آذربایجان‌غربی اضافه کرد: شرکت مخابرات آذربایجان‌غربی افتتاح 66 پروژه در قالب 390 طرح را در هفته دولت در دست اقدام دارد.

انتهای پیام/خ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول