اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در شهرستان دشتی

500 خانوار روستایی زیر پوشش طرح همای رحمت قرار گرفتند

خبرگزاری فارس: رئیس جمعیت هلال احمر دشتی گفت: 500 خانوار روستای شهرستان دشتی نیز زیر پوشش طرح سراسری همای رحمت قرار گرفته‌اند.

500 خانوار روستایی زیر پوشش طرح همای رحمت قرار گرفتند

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی سید اسماعیل جعفری صبح امروز در جمع مسئولان اجرایی طرح "سی شب، سی افطار" که توسط جمعیت هلال احمر دشتی در روستای ملگاودان این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: تاکنون جهاد نیکوکاری در شش روستای شهرستان دشتی ضیافت افطاری برپا کرده و 400 سبد مواد غذایی شامل برنج، روغن، کنسرو‌ها، نشاسته و قند بین نیازمندان توزیع شده است.

جعفری ادامه داد: 500 خانوار روستایی شهرستان دشتی نیز زیر پوشش طرح سراسری همای رحمت قرار گرفته‌اند.

معاون فرماندار دشتی نیز در این مراسم اظهار داشت: این برنامه با هدف محرومیت‌زدایی روستاها و مناطق محروم برگزار می‌شود و در نوع خود گام خیری است.

حسین باغداری افزود: هر چند جمعیت هلال احمر در تمام کشورها فعالیت دارد ولی تفاوتی که هلال احمر ایران با دیگر جمعیت‌ها دارد تقوای الهی، ولایت‌پذیری و مکتبی بودن مردم و کسانی است که در حوزه هلال احمر همکاری می‌کنند.

وی گفت: کمک‌هایی که در ماه مبارک رمضان برای ایتام و فقرا جمع‌آوری شده رقم قابل ملاحظه‌ای بوده اما به شکل رسمی اعلام نشده است.

باغداری خاطر نشان کرد: در شرایط تحریمی که هستیم هر کشوری بود از پای درمی‌آمد اما تقوای الهی باعث بی‌اثر شدن این تحریم‌ها شده است.

در حاشیه این مراسم معاونین فرماندار دشتی به اتفاق مسئولان از دو خانواده زیرپوشش کمیته امداد شاخه خورموج بازدید و چند سبد مواد غذایی را به آن‌ها اهدا کردند.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول