اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا سال آینده

مسکن همه روستاییان در البرز بازسازی و نوسازی شود

خبرگزاری فارس: استاندار البرز گفت: طی سال آینده باید مسکن همه روستاییان در البرز بازسازی و نوسازی شود.

مسکن همه روستاییان در البرز بازسازی و نوسازی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، عیسی فرهادی بعد از ظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران اظهار داشت: مدیریت بحران باید به درستی اجرایی شود لذا باید برنامه‌ریزی‌های دقیقی را دراین‌باره انجام دهیم.

وی ادامه داد: در این راستا و به منظور جلوگیری از کاهش خسارات و تلفات در مواقع بحران در روستاها فرمانداران، بخشداران و دهیاران باید تا سال آینده اکثریت مسکن روستاهای البرز را نوسازی و بازسازی کنند.

این مسئول با اشاره به این که کشور ما از34 سال گذشته به فکر مدیریت بحران نبوده است، افزود: هر چند که در زمینه توسعه و پیشرفت به موفقیت‌های چشمگیری دست پیدا کرده‌ایم اما باید در این زمینه نیز اقدامات مناسبی را انجام می‌دادیم.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به این که سال 90 یکی از پربارترین سال‌ها در رابطه با مدیریت بحران بوده است خاطرنشان کرد: سال گذشته 90 میلیارد تومان در این حوزه در استان البرز هزینه شد.

فرهادی بر لزوم آموزش به دهیاران و بخشداران و فرمانداران درباره مدیربت بحران گفت: با تمهیدات اندیشیده شده باید 5 کلاس آموزش همه جانبه در بحث بحران و در سطح 5 شهرستان با اولویت دهیاران و مدیران دستگاه‌های اجرایی برگزار شود چرا ارائه آموزش‌ها به مدیران می‌تواند ما را در مواقع بحران بسیار کمک کند.

*نظارت دقیق مسئولان شهری بر ساخت اماکن عمومی

استاندار البرز در ادامه سخنان خود بر نظارت دقیق مسئولان شهری بر نحوه ساخت اماکن عمومی از جمله مصلا،‌ مسجد، مدرسه و کتابخانه‌های عمومی تأکید کرد و اظهار داشت: برای رسیدن به برنامه‌ها و اهداف مورد نظر باید روند ساخت  و سازها را کنترل جدی کرده و مانع از ساخت و سازهای غیراصولی شویم.

انتهای پیام/ی20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول