اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس:

آمار مهاجرت از روستاها نباید افزایش یابد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس شورای اسلامی گفت: نباید اتفاقاتی رخ دهد که آمار مهاجرت از روستاها افزایش یابد.

آمار مهاجرت از روستاها نباید افزایش یابد

قاسم احمدی‌لاشکی در حاشیه بازدید روستای "چَتَن" کجور شهرستان نوشهر پس از ادای احترام به شهدای این منطقه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کجور بیان داشت: شهدا با رشادت و دلاوری جان خود را فدای انقلاب و اسلام و ایران کردند تا ما امروز مسئولیت گرفتیم و باید مراقب باشیم تا امانتدار خوبی باشیم.

وی افزود: باید به گونه‌ای عمل کنیم که شرمنده شهدا نشویم و در انجام امور و کار برای مردم همواره رضایت خداوند را مد نظر قرار دهیم و نسبت به حل مشکلات مردم کوشا باشیم.

عضو خانه ملت ابراز داشت: برنامه‌ریزی ما باید در راستای کمک به روستاییان باشد و نباید اتفاقاتی رخ دهد که آمار مهاجرت افزایش یابد که البته به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تاکنون اقدامات خوبی در روستاها صورت گرفته، اما باید بیشتر کار شود.

احمدی‌لاشکی عنوان کرد: مسئولان باید در کارهایی که برای مردم انجام می‌دهند تسریع در امور و حضور همیشگی در بین مردم را مدنظر خویش قرار دهند.

وی به پروژه آسفالت روستای چتن کجور اشاره کرد و بیان داشت: تسریع در پروژه آسفالت راه روستای چتن ضروری است و در این زمینه باید مدیریت قوی‌تر و افزایش ماشین‌آلات و نیروی انسانی و با تلاش بیشتر عملیات آسفالت راه روستایی چتن کجور هرچه زودتر به پایان برسد تا مردم شاهد جاده‌ای آسفالته و مناسب باشند.

این مسئول با اشاره به توانمندی‌های بالای طبیعی در این روستا تاکید کرد: با توجه به وجود توانایی‌های بالای طبیعی در این منطقه باید دست به کاری بزنیم که موجب رشد و توسعه و پیشرفت شود.

نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در بخش کشاورزی تسهیلات لازم وجود دارد و امیدوارم مردم این روستا با ارائه طرح‌ها از موقعیت‌های موجود بالاترین و بهترین بهره‌برداری را کنند به گونه‌ای که به مرز خودکفایی در کشاورزی برسد.

وی درباره فضای ورزشی در روستای چتن گفت: در صورتی که زمین مناسب در اختیار باشد شخصا با مدیرکل ورزش و جوانان استان تماس گرفته و نسبت به ایجاد فضای ورزشی مناسب در این منطقه اقدام می‌شود.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس و شورای اسلامی درباره فعالیت مدرسه راهنمایی این روستا متذکر شد: مدیریت آموزش و پروش کجور که خود از فرزندان همین خطه است قول مساعد داده تا مدرسه راهنمایی روستای چتن همچنان به فعالیت خود ادامه داده تا جوانان این روستا بتوانند بدون مشکل به تحصیلات خود ادامه دهند.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول