اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم ورزقان و خاروانا:

عمق فاجعه زلزله درست اعلام نشد/امدادرسانی به روستاها ضعیف است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم ورزقان و خاروانا در مجلس شورای اسلامی گفت: امداد‌رسانی و توزیع اقلام مورد نیاز در بسیاری از روستاهای دورافتاده ورزقان صورت نگرفته است.

عمق فاجعه زلزله درست اعلام نشد/امدادرسانی به روستاها ضعیف است

اله وردی دهقان امروز در طی تماس تلفنی با خبرنگار فارس در تبریز از روستاهای "شیرین‌جان"، "خلجان"، "کللی‌جان" به عنوان نمونه یاد کرد و گفت : تعداد این روستاها بسیار زیاد است که نه نتها اقلام مورد نیاز بلکه امدادرسانی نیز به آنها صورت نگرفته است و حتی در خود ورزقان نیز با کمبود اقلام و مشکل روبه‌رو هستیم.

دهقان نیاز به چادر، پتو، مواد غذایی و به خصوص آب و نان را در روستاها اساسی دانست و خواستار رساندن این اقلام به آسیب‌دیدگان شد.

وی با تاکید دوباره بر سوء مدیریت و عدم توزیع مناسب امدادرسانی و اقلام در منطقه زلزله‌زده حوزه انتخابیه‌اش گفت: سوء مدیریت و توزیع بسیار نامناسبی که بر روند رساندن اقلام به زلزله‌زدگان حاکم است غیرقابل فهم است.

این نماینده مجلس اظهار کرد: اگر عمق فاجعه درست و به نحو مقتضی انعکاس و اعلام می‌شد وضعیت در منطقه بسیار بهتر از الآن بود.

وی با اشاره به همیت و غیرت مردم آذربایجان گفت همشهریان آذری با اطلاعات نادرستی که در مورد کمک‌رسانی به هموطنان منتشر شده، مطمئن شدند که امدادرسانی‌ها به درستی انجام می‌شود وگرنه خود به راحتی بازویی قوی برای آسیب‌دیدگان می‌شدند. 

انتهای پیام/ل30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول