اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس حفاظت محیط زیست شرکت پالایش گاز فجر جم خبر داد

اهدای ظرف مخصوص پسماندهای عادی به روستاهای شهرستان جم

خبرگزاری فارس: رئیس حفاظت محیط زیست شرکت پالایش گاز فجر جم از اهدای ظرف مخصوص پسماندهای عادی به روستاهای شهرستان جم توسط پالایشگاه جم خبر داد.

اهدای ظرف مخصوص پسماندهای عادی به روستاهای شهرستان جم

به گزارش خبرگزاری فارس از جم مرتضی عرب‌زاده بعد از ظهر امروز در بازدید از واحدهای مختلف پالایشگاه جم اظهار داشت: پالایشگاه جم با تولید بیش از 27 درصد گاز کشور نقش تاثیرگذاری در تامین سبد انرژی کشور دارد.

وی افزود: تلاش برای رشد و پیشرفت در این مجموعه پالایشگاهی با کیفیت لازم انجام شده و در سال تولید ملی شاهد تلاش بیشتر و مؤثرتری هستیم.

رئیس حفاظت محیط زیست شرکت پالایش گاز فجر جم بر لزوم رعایت مسایل زیست‌محیطی در پالایشگاه تاکید کرد و یادآور شد: این شرکت در راستای تعهداتی که نسبت به محیط زیست احساس می‌کند تعامل گسترده‌ای نیز با ادارات محیط زیست استان بوشهر دارد. 

عرب‌زاده خاطر نشان کرد: در نشستی که با مسئولان ادارات محیط زیست استان بوشهر داشته‌ایم، تشریح سیاست‌ها و حمایت و پشتیبانی مدیرعامل شرکت در راستای بهبود وضعیت محیط زیست همواره مورد تاکید قرار گرفته است.

وی افزود: خوشبختانه دیدگاه مدیرعامل نسبت به محیط زیست بسیار مثبت بوده و نسبت به اجرای پروژه‌های محیط زیستی همکاری و پشتیبانی بسیار خوبی دارند.

رئیس حفاظت محیط زیست پالایشگاه جم گفت: فعالیت‌ها و اقدامات محیط زیستی این شرکت در راستای بهبود محیط زیست از جمله مواردی بوده که به اطلاع مسئولین محیط زیست استان رسیده و مورد استقبال قرار گرفته است.

وی اهدای ظرف مخصوص پسماندهای عادی به روستاهای شهرستان جم، توزیع سطل مخصوص کاغذ باطله و اهداء لوح فشرده "محیط یار محیط زیست" بین مدارس شهرستان جم و مراکز آموزشی درمانی را از جمله این اقدامات دانست.

عرب‌زاده به ملاقات با مدیر کل محیط زیست استان بوشهر اشاره و تصریح کرد: در این ملاقات نیز به صورت مستقیم برنامه‌ها و اقدامات زیست محیطی شرکت پالایش گاز فجر جم تشریح شد.

وی ادامه داد: رئیس اداره محیط زیست شهرستان کنگان نیز اخیرا بازدیدی از پالایشگاه و پروژه‌ها و فعالیت‌های زیست محیطی این شرکت داشته‌اند.

رئیس واحد حفاظت محیط زیست شرکت پالایش گاز فجر جم گفت: در این بازدیدها وضعیت مدیریت پسماند، کنترل پساب‌های بهداشتی، کنترل منابع و مصرف آب، احداث تعدادی حوضچه تبخیر و موارد دیگر مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی همچنین از اعلام آمادگی و استقبال شرکت پالایش گاز فجر جم نسبت به پیشنهادهای ارزنده کارکنان محیط زیست استان و شهرستان در راستای بهبود وضعیت محیط زیستی این شرکت خبر داد و اذعان داشت: باید از همه توان و ظرفیت موجود برای رشد و توسعه وضعیت زیست‌محیطی در این پالایشگاه بهره ببریم و نباید فرصت‌ها را هدر دهیم.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول