اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم آبادان در مجلس:

بیداری اسلامی اهمیت روز قدس را مضاعف کرده است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم آبادان در مجلس گفت: موج بیداری اسلامی، جایگاه و اهمیت راهپیمایی روز قدس امسال را مضاعف کرده است.

بیداری اسلامی اهمیت روز قدس را مضاعف کرده است

سیدحسین دهدشتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس در آبادان اظهار کرد: با توجه به شرایط پیچیده جهانی، هجمه همه جانبه ابرقدرت‌ها به سمت کشورهای اسلامی از یک سو، خیزش‌ها و تحرکات مردمی در کشورهای مسلمان به‌ویژه حوزه خلیج فارس و خاورمیانه از سویی دیگر، جایگاه و اهمیت امسال روز قدس را مضاعف کرده است.

وی با دعوت از عموم مردم ولایتمدار در حضور باشکوه در راهپیمایی روز قدس افزود: توطئه‌ و ترفندهای مختلف ابرقدرت‌ها و ایادی استکبار با استفاده از برخی دولت‌های دست نشانده خود در منطقه و موج بیداری اسلامی در خاورمیانه امروز شرایط را بسیار حساس‌تر کرده است.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مردم غیور کشور ایران اسلامی به‌ویژه شهرستان آبادان همه ساله حضور پررنگ خود را در راهپیمایی‌های مختلف به‌خصوص روز قدس نشان داده‌اند.

وی بر تعامل دستگاه‌های اجرایی برای برگزاری هر چه با شکوه‌تر راهپیمایی روز قدس در شهرستان تأکید کرد و گفت: امیدواریم امسال نیز چون سال‌های گذشته با حضور گسترده خود در راهپیمایی روز قدس، همچنان دشمنان نظام و اسلام را در رسیدن به اهداف شیطانی‌شان ناکام بگذاریم.

انتهای پیام/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول