اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ورامین:

آیت‌الله صدوقی همواره پشتیبان نظام و روحانیت بود

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در شهرستان ورامین با بیان خاطراتی در مورد چهارمین شهید محراب گفت: همواره پشتیبان نظام و روحانیت بودند.‌

آیت‌الله صدوقی همواره پشتیبان نظام و روحانیت بود

به گزارش خبرگزاری فارس در جنوب استان تهران، آیت‌الله سید مرتضی محمودی گلپایگانی به بهانه 5 مرداد و سالگرد اقامه اولین نماز جمعه کشور پس از پیروزی انقلاب اسلامی در جمع خبرنگاران با اشاره به جایگاه آیت‌الله صدوقی به‌عنوان چهارمین شهید محراب اشاره کرد و افزود: آیت‌الله صدوقی در اوج فتنه سال 60 همواره پشتیبان نظام و روحانیت بودند.‌

امام جمعه ورامین ادامه داد: در زمانی که بسیاری از دوستان و دلسوزان دچار تردید بودند و مظلومیت آیت‌الله شهید بهشتی هنوز بر همگان مبرهن نشده بود آیت‌الله صدوقی از ایشان حمایت می کردند.

نماینده ولی‌فقیه در شهرستان ورامین خاطر نشان کرد: در حوزه پرعظمت قم دانش و امانت‌داری آیت‌الله صدوقی مورد توجه بزرگان قرار گرفت و آیت‌الله العظمی حائری یزدی قسمتی از کارهای خود را به ایشان سپرد.

وی اضافه کرد: آیت‌الله صدوقی حافظه­ قوی داشت به‌طوری که در روز عده زیادی را شهریه می­‌داد و نام و مقدار پرداختی را شب یادداشت می­کرد.

آیت‌الله مجمودی تصریح کرد: در حوزه معمولاً افراد وجیه و سرشناس شهریه را تقسیم می­کردند تا پرداخت شهریه به بزرگان محترمانه صورت گیرد و انتخاب آیت‌الله صدوقی برای پرداخت شهریه مراجع عظام نشان دهنده شخصیت والای ایشان است.

نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین در پایان عنوان کرد: بنده افتخار داشتم دروسی از حوزه را در نزد آیت‌الله صدوقی تلمذ کنم. خدمات ارزنده‌ای این مرد به اسلام و حوزه و انقلاب و مردم کرد.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول