اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بافت:

جایگاه روحانیت توسط امام راحل تبیین شد

خبرگزاری فارس: امام جمعه بافت گفت: ارزش روحانیت به دست معمار کبیر انقلاب در جهان شناسانده شد و وظیفه روحانیت نیز شناساندن اسلام ناب و حفظ جمهوری اسلامی است.

جایگاه روحانیت توسط امام راحل تبیین شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بافت، حجت‌الاسلام علی ابراهیمی عصر امروز در آیین تودیع و معارفه رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی بافت، اظهار داشت: ایمان به خدا بهترین خصلتی است که نیکی را متجلی می‌کند.

وی افزود: ارزش روحانیت به دست معمار کبیر انقلاب در جهان شناسانده شد و وظیفه روحانیت نیز شناساندن اسلام ناب و حفظ جمهوری اسلامی است.

ابراهیمی گفت: مسئولان باید بدانند که پیشرفت امور با همدلی و وحدت پیش می‌رود، همانگونه که نیروهای انتظامی وحدت دارند.

وی تصریح کرد: حجت‌الاسلام حاجی‌امیری رئیس سابق عقیدتی سیاسی انتظامی بافت مایه افتخار برای این شهرستان بود که امیدواریم، حجت‌الاسلام اسفندیاری رئیس جدید این مجموعه نیز همین ‌گونه باشند.

وی با تقدیر و تشکر از رئیس سابق عقیدتی سیاسی شهرستان بافت افزود: فصاحت کلام و امر به معروف و نهی از منکر این عالم به عنوان الگو برای بسیاری از مردم قرار گرفته است.

در این آیین رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان کرمان گفت: اگر کار کردن را برای رضای خدا انجام دهیم، مشکلی به وجود نمی‌آید.

سید علیرضا مهدوی‌نسب اظهار داشت: امیرالمومنین (ع) می‌فرمایند "همیشه میان مردم جوری زندگی کنید که اگر از دنیا رفتید، دلشان بسوزد و برایتان اشک بریزند."

وی افزود: اگر کار کردن را برای رضای خدا انجام دهیم، مشکلی به وجود نمی‌آید.

مهدوی‌نسب گفت: امروزه که تمام دنیای استکبار متحد شده‌اند که ایران اسلامی را به زمین بزنند ما باید رضای خدا را سرلوحه کارمان قرار دهیم تا مشکلی به وجود نیاید.

وی از تلاش‌های حجت‌الاسلام حاجی‌امیری رئیس سابق عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی بافت تقدیر و تشکر به عمل آورد.

انتهای پیام/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول