اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه علی بن ابیطالب(ع):

دشمن به دنبال فاصله گرفتن روحانیت از تفکر بسیجی است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه علی بن ابیطالب(ع) قم با اشاره به توطئه دشمنان در خصوص فاصله گرفتن روحانیت از تفکر بسیجی گفت: زمانی مساجد سنگر خواهد بود که تفکر بسیجی در میان همه عوامل و دست‌اندرکاران مساجد نهادینه شود.

دشمن به دنبال فاصله گرفتن روحانیت از تفکر بسیجی است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم مهدی مهدوی‌نژاد در همایش بزرگ ائمه جماعات و فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج استان قم که در سالن اجتماعات مدرسه دارالشفای قم برگزار شد اظهار کرد: امروز مساجد در کشور باید همچون صدر اسلام در محور برنامه‌ها قرار داشته باشند.

وی با بیان اینکه ستاد انسجام با هدف هم‌افزایی ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب و راهبرد مسجد محوری در جامعه شکل گرفته است افزود: زمانی مساجد سنگر خواهد بود که تفکر بسیجی در میان همه عوامل و دست‌اندرکاران مساجد نهادینه شود.

فرمانده سپاه علی‌بن‌ابیطالب(ع) گفت: روحانیون و ائمه جماعات باید برای تعمیق فرهنگ بسیجی در مساجد و در میان نسل جوان و نوجوان کشورمان همت و تلاش مضاعف داشته باشند تا آموزه‌های دینی و اسلام ناب محمدی(ص) در جامعه حکم‌فرما شود.

وی همچنین تصریح کرد: مستکبران غربی با گسترش اسلام منحرف و اسلام آمریکایی که دین را از سیاست جدا می‌داند مشکل ندارند، بلکه آنها به دنبال از میان برداشتن مسلمانان با بصیرت، آگاه و استکبارستیز هستند.

مهدوی‌نژاد با بیان اینکه دشمنان می‌خواهند روحانیون از تفکر بسیجی فاصله بگیرند خاطر نشان کرد: امام راحل(ره) در عین اینکه روحانی بود، با تفکر بسیجی توانست همه جهان را تحت تأثیر انقلاب اسلامی قرار داده و نظام سلطه و لیبرال دموکراسی غرب را به چالش بکشد.

وی بر ضرورت گسترش امر به معروف و نهی از منکر در جامعه تأکید کرد و گفت: نهادینه شدن این سنت حسنه در جامعه می‌تواند بسیاری از معضلات و آسیب‌های اجتماعی را کاهش دهد اما، فرماندهان پایگاه‌های بسیج باید بدانند که قطعا امر به معروف ایجابی بسیار شیرین‌تر از نهی از منکر سلبی است.

فرمانده سپاه علی‌بن‌ابیطالب(ع) در پایان طرح تشکیل حلقه‌های صالحین در مساجد را مورد توجه قرار داد و گفت: اجرای این طرح در راستای تعمیق ارزش‌های اسلامی و انقلابی در میان نسل جوان و نوجوان کشورمان بسیار حایز اهمیت است، زیرا تربیت نیروهای بصیر و آگاه می‌تواند جامعه را در برابر فتنه‌های دشمنان مصون سازد.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول