اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس خانه مطبوعات خراسان‌شمالی خبر داد

پرداخت هدیه روز خبرنگار به 200 عضو خانه مطبوعات خراسان‌شمالی

خبرگزاری فارس: رئیس خانه مطبوعات خراسان‌شمالی گفت: با عنایت ویژه شخص استاندار خراسان‌شمالی بیش از 200 عضو خانه مطبوعات این استان به مناسبت روز خبرنگار هدیه گرفتند.

پرداخت هدیه روز خبرنگار به 200 عضو خانه مطبوعات خراسان‌شمالی

سهراب ابراهیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار کرد: این هدایا به خبرنگاران و دست‌اندرکاران مطبوعات این استان به صورت نقدی پرداخت شد.

ابراهیمی با قدردانی از این اقدام استاندار خراسان‌شمالی در ارج نهادن به تلاش‌های خبرنگاران و اعضای خانه مطبوعات این استان تصریح کرد: این اقدام استاندار در کمتر از دو ماه از حضور خود در خراسان‌شمالی نشان از حسن توجه ایشان به مطبوعات دارد.

به گفته رئیس خانه مطبوعات خراسان‌شمالی، طی مدت حضور استاندار خراسان‌شمالی، تنی چند از اعضای خانه مطبوعات نیز در حاشیه مراسم روز خبرنگار، نشستی را با استاندار داشته و قرار است تا در آینده نزدیک نیز با حضور اعضای هیئت مدیره و بازرسان خانه مطبوعات استان جلسه‌ای با استاندار در مورد مسائل و مشکلات حوزه رسانه خراسان‌شمالی انجام شود.

به گزارش فارس، وی همچنین با اشاره به برگزاری سومین جشنواره مطبوعات در این استان گفت: طی زمان تعیین شده برای ارسال آثار، 122 اثر در بخش‌های مختلف به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد.

ابراهیمی با بیان اینکه این آثار از رسانه‌های مختلف این استان به خانه مطبوعات خراسان‌شمالی رسیده است، تصریح کرد: آثار برتر این جشنواره پس از داوری در مراسمی که بعد از عید فطر برگزار خواهد شد، اعلام می‌شود.

رئیس خانه مطبوعات خراسان‌شمالی خاطرنشان کرد:‌ تعداد آثار رسیده در این دوره جشنواره نسبت به دوره قبل 42 اثر افزایش داشته است.

وی داوران این دور از جشنواره را نیز مورد اشاره قرار داد و گفت: بر همین اساس علی‌اکبر قاضی‌زاده، فریدون صدیقی و علیرضا کتابدار از اساتید دفتر مطالعات برنامه‌ریزی رسانه‌های وزارت فرهنگ و ارشاد بوده و داوری آثار سومین جشنواره مطبوعات خراسان‌شمالی را بر عهده دارند.

ابراهیمی برگزاری جشنواره مطبوعات خراسان‌شمالی را با هدف ارتقای سطح کیفی آثار مطبوعات و خبرگزاری‌های استان برشمرد و افزود: انتخاب خبرنگار و اثر برگزیده مطبوعاتی استان در ایجاد انگیزه و عمق‌بخشی اخبار تولیدی استان نقش موثری را دارد.

رئیس خانه مطبوعات خراسان‌شمالی ابراز امیدواری کرد که برگزاری این جشنواره بتواند بر میزان اخبار و گزارش‌های تولیدی استان تأثیر گذارد تا در آینده شاهد اثربخشی بیش از پیش خبرنگاران و رسانه‌های فعال در روند توسعه استان باشیم.

وی بیان داشت: جشنواره مطبوعات خراسان‌شمالی در هشت بخش مسابقه و یک بخش ویژه برگزار می‌شود و از افراد برتر طی مراسمی تجلیل می‌شوند.

انتهای پیام/و20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول